септември 05, 2010

Капчица любов

Картичка за 365 Cards: Day 187 - Friday Favorite

Обичам кафето. Много го обичам.
Аромата му, самият ритуал по направата му (когато съм в къщи) и отпиването му след това, наслаждавайки се на всяка глътка.
Обикновено на ден пия по три кафета - сутрешно, обедно и следобедно, затова и картичката я реших с кафе по този начин. Това е едно сгъване, което бях виждала доста отдавна в една книжка, но все не намирах причина и време да го опитам, а сега си дойде направо с темата. :)












И един тематичен поздрав за всички



12 коментара:

Irena каза...

Страхотна картичка. Прекрасна идея и чудесно изпълнение.
Много ми харесва.

Изпращам ти много усмивки, Рени :)

Na2sya каза...

Очаровательная открытка :) Идея супер!

Krissbal каза...

Много различна, оригинална и интересна картичка!

Milena каза...

Ей това се казва интересно сгъване и изцяло в синхрон с темата на картичката:)
Много е хубава,Светле.И цветовете са прекрасни.

П.П.И аз много го обичам бе.Ех,това кафе:)

Neli каза...

Прекрасна картичка! Поздрави!

bearkis каза...

Обичам и аз кафето!И в твоята картичка!Дано някой ден пием заедно по едно!!!

unicorn каза...

Страхотна идея Светле:)))Картичката е вече сред любимите ми май защото и аз съм фенка на кафето:))Но също и защото е много интересна,различна и изпипана:)))

Chiges каза...

Страхотно си го измислила :). Много ми харека как чашките са една върху друга :).

Le каза...

ааа, няма да кажа, че ми харесва, защото ще се повторя, ами ще напиша, че е изключително ароматна и напомняща. Напомня и за теб, и за онова ароматното и особеното на кафето.

~Gery~ каза...

Така направена, тази картичка ми създава едно такова триизмерно чувство! Изключителна идея, Светле! Много ме зарадва и изуми за пореден път :)

Rony каза...

Чудесна е Светле, отново си надминала себе си!

kenli каза...

Прелестна! Друго не мога да кажа!