септември 18, 2010

Моите куклета

Така,
равносметката - две намерени снимки и две намерени куклета. И след бързата фотосесия спретната преди малко с намерените, публикувам едни момиченца, които съм правила преди около 2 години, че и малко повече.
Всичко започна с едно щриховано момиченце, не по-голямо от 5 см., получило се като част от първомартенска картичка.


Стана ми интересно и реших да пробвам и с една принцеска. Получи се нещо като булка (висока 10 см). :)) Имах намерение да направя и младоженец, но от тогава булката още е в очакване на своя принц. :))


След това, естествено не можех да не поексмериментирам и на етнотематика и резултата - моите моми (високи 8 см).



Все още не съм се отказала да продължа начинанието си отпреди толкова време, така че със сигурност следва продъжение. :))

И отново да ви поканя да се включите в предизвикателството на Картичкофуриите тази седмица зададено от мен, както и в моето blog_candy.

Слънчев, усмихнат и пълен с топлина и любов ден Ви пожелавам!

9 коментара:

Duś каза...

they are beautiful, so cute!i love the white girl:)

Kaxala каза...

Чудесни са :)

bearkis каза...

Хубави куклета,много мв радва стила им!

kenli каза...

Както очаквах - уникатите ти с подчертан стил са твоята запазена марка!

Chiges каза...

Много са красиви, Свет! Особено етно девойките ти са супер. Някак много ти пасва тази тематика :).

Нети каза...

Откога чакам да ги покажеш :)! Прекрасни са всичките, но най-много ми харесаха момите :). Изключителни са!

Whimcees каза...

Hello!

I love the little dolls! Very beautiful! I hope the lovely bride finds her groom! :<)

Wishing you a great week!

Hugs,

Barbara Diane

Лара каза...

Не мога да се въздържа и да не кажа, че всичко с етнопривкус ти се удава възхитително!В някой друг живот навярно си ходела сутрин с менците на чешмата, почти съм сигурна, че е така :)

Irena каза...

Чудесни са всичките, браво.