септември 24, 2010

Наздраве!

Отново е седмицата, в която аз ви предизвиквам от името на Двете елши. И е петък, последният за месеца, което означава, че сме на гости на Картичкофуриите.
Ха, наздраве на всички! :)


Тази тема съвпадна с един страхотен повод за празнуване - рожденият ден на нашата слънчева и винаги усмихната Елша - Рали (да, да, ужасна съм от към помнене на дати .. добре, че беше Ем да ме светне (Мерси, Емче!). Та ето още едно доказателство, че случайни неща няма! :) Искам да благодаря и на Деси (Мерси, Деси!), че с готовност се отзова, за да спретнем импровизирана изненадка за рожденичката. :)
И от тук още веднъж искам да поздравя Рали с личния й празник и да й пожелая усмивката никога да не слиза от лицето й! Много лични и творчески успехи! Букет от прекрасни положителни емоции и много любов!


Тази публикация я пиша от почти час, с големи паузи за почивка, щото вчера успя да ме докопа една настинка, която сега вече ме тръшна тотално .. Мразим да сме болни, ама много мразим .. :(( Малчо и той от няколко дни ми е хремавичък, въобще картинка .. :((
Но смятам до утре на обяд да се вдигна на крака, защото имам да организирам една анкета, в която се надявам да се включите активно, за да дадете предпочитанията си за тази/тези картички, които са ви харесали от включилите се автори в предизвикателството, което миналата седмица поставих на страниците на Картичкофуриите. Което ми напомня да се извиня за това, че втора поредна седмица ще ви тормозя в Картичкофуриите :))) И което ми напомня отново да ви поканя да се включите и по темата С ухание на ..., тъй като имате още време да го направите. А аз бегом към леглото, че имам да оздравявам ..

7 коментара:

unicorn каза...

Картичката ти е страхотна ,а темата много подходяща наистина запразника на Рали:)))Бързо оздравяване ви желая:)))

Irena каза...

Светле, първо да ти пожелая бързо оздравяване на теб и на детенцето ти!
Картичката ти е прекрасна :)

Rali каза...

Светле, мерси за прекрасните думи и пожелания! Стопли ми сърцето!

siskus каза...

Пивка и много празнична картичка,страхотно измислена пак!!!!

siskus каза...

И да оздравяваш,че ......и ние ще се разболеем без теб и красивите ти неща!!!!!

Маги каза...

Светле, да оздарвявате бързо!
Картичката ти, както винаги, е прекрасна!

WhiteRacoon каза...

Hi!
Wanted to thank you for sharing your creativity with us; I have a blog award for you =) please, visit my blog (http://blog.whiteracoon.ru/2010/09/my-first-blog-awards.html) to get it =)
Best wishes!
WhiteRacoon