октомври 05, 2010

Тема с продължение

Ето ме отново почти на линия след принудителната пауза, която ми се наложи да направя. И се надявам скоро да съм напълно на линията. :))

Та така, реших да обединя две мои предишни виждания - идеята за скритите картички (т.нар. ми обърнати картички) и картичката с джобче, от което решение се появиха тези кутийки-картички, чиято "технологична конструкция" :)) си е също мое решение и виждане по въпроса за кутийките и тяхната направа и оползотворяване. До дни очаквайте споделеният ми опит, т.нар. ми титориал за тези кутийки и няколко хитринки и идейки по този въпрос на страниците на Двете елши.



А капачето на всяка една от тях ще повдигна и какво точно се крие там ще стане ясно, когато кутийките-картички пристигнат до местоназначението си и са вече в ръцете на тези, за които са предназначени.
Макар и да са от една серия, всяка една картичка е правена специално за своята получателка и се надявам да й се хареса. :)
А получателките са петте дами, чиито уханни картички ме самоорганизираха :)) да отбележа и за себе си 2-ри октомври - празника на всички нас, които обичаме да творим с ръце и сърце. Е, със седмица, че и две (докато се получат) закъснение, но по-добре късно, отколкото по-късно :)))

Да се похваля, че вече си имам и печатче, както се вижда и от снимките :)), (естествено на гърба на картичките, да не си помислите друго :))), чието появяване на бял свят забавих доста, заради получилото се дълго обмисляне от моя страна какво точно искам да бъде. Преминах през доста решения и размисли, докато най-накрая разбрах за себе си, че искам да е нещо съвсем семпло и изчистено. Вече е на две седмици, но продължавам още страшно много да му се радвам. :))

Една от тези "скрити" картички-кутийки е предназначена за едно слънчево момиче, което ме изнанада изключително приятно като направи картичка за мен.


Благодаря ти, Силви! Милите думи и прекрасната картичка ме трогнаха наистина много и все още не намирам думи, които да изразят в най-силна точност удивлението и радостта, които ми достави този твой мил жест. Благодаря ти от сърце!
А лавандулата е направо попадение в десетката. :)
Всички лета като ученичка (до 8-ми клас) съм ги изкарвала при баба ми, на село. Бяха незабравими дни. С нетърпение чаках да свърши учебната година и като ракети се изстрелвахме със сестра ми далеч от родителите и забързаното ежедневие на града. Все още с умиление и носталгия си спомням за тези прекрасни летни дни и вечери, в които се събирахме компанията, всеки дошъл от различни краища, но заедно за едни незабравими три месеца. Та тогава по собствена инициатива се организирахме и ходехме по цели дни да помагаме на бабите в полето при прибирането на лавандулата. Безкрайно поле с ухаеща цъфтяща лавандула! Незабравим ухаещо-лилав спомен, особено преплетен с първо влюбване и трепети на сърцето :))) А и един от пръстите на ръката ми все още пази спомена от досега със сърпа, първият ми и единствен опит и аз да жъна лавандула .. :))

to be continued

9 коментара:

unicorn каза...

Светле картичките-кутийка са много красиви и с нетърпение очаквам продължението ,за да видя и останалите красоти вътре:))Честито за печатчето:))

Маги каза...

Много хубаво изглеждат! Нямам търпение да видя какво представляват отвътре.:)

Kras каза...

*** Скъпа,
както винаги перфектно и прецизно
изпълнено до край. Чакам с нетърпение да докосна съвършените кутийки-картички***

Kras каза...

* Печатчето ми изглежда много симпатично от монитора*

Le каза...

много стилни кутийки,
много хубав пост,
много ароматен подарък и много профи печатче.

blue_dream каза...

Страхотни са! Всеки би искал да има такава картичко-кутийка :) Поздравления и за печата.

Chiges каза...

Страхотни изглеждат отвън. Сега тръпна в очакване да видя какви са и вътре :). Винаги успяваш да изненадаш :).

Irena каза...

Картичките ти кутийки изглеждат прекрасно.
Честито за печатчето!
Очаквам да видя какво се крие вътре в кутийките :)

blue_dream каза...

Нека да се похваля, че вече държа в ръцете си едно такова чудно нещо! Великолепна е тази картичка-кутийка, такова настроение създава. Както и специалните изненди вътре, наистина са специални :)