октомври 21, 2010

С цветя и бонбони

ви каня да се включите в поредното седмично предизвикателство на Двете елши, тази седмица задавано от мен.
Темата сама си дойде като противовес на вече настъпилия сумрак и студ.
Надявам се слънчевата тематика и на вас да ви хареса, така както и на мен и прекрасните картички, които ще сътворите и с които ще се включите в предизвикателството да ни греят цяла седмица.






И още две картички




И трите картички могат да се сложат под два общи знаменателя - направени са за предизвикателства на Двете елши и са доказателство как с почти изцяло налични материали и разни остатъци, т.е. без специални инструменти и техники за cardmaking пак може да се направи картичка. :))

И тъй като се възхищавам и уважавам творците, които имат собствен почерк и знаят 2 и 200, а слънчевата тема ми е много лична и скъпа, а и това ми е публикация 200 :)), затова на този фон ще си позволя да зарадвам автора на Специалната за мен картичка от включилите се по темата с нещичко-изненадка. :)

Моето пожелание към Вас е за много усмивки, слънце и топлина, а аз оставам в очакване на вашите слънчеви щрихи!
Забавлявайте се!

9 коментара:

bearkis каза...

Още с прочитането на темата реших,че е твоя идея,интуитивно някак...а другото,което пишеш, затехники и материали-на мен ми звучи лично,остава само да спретна слънчицето.Хубав ден и благодаря за идеята!

Lionelsa каза...

Първата ти картичка носи в себе си повече от слънце в душата. Не мога от 10-на минути да немря прилагателно, което да ѝ приляга. Тя е повече от оригинална, повече от изразителна, повече от невероятна...

Addii каза...

страхотни са

siskus каза...

Ммм да,картичките ти отново са.....ох колко са хубави!Честито за 200 побликация@!!!!!

Helen каза...

So pretty!

Kras каза...

Невероятно,
от едни обикновени кончета да направиш слънчева картичка*

veselina каза...

Страхотни неща, слънцето е слязло в първата картичка, бонбоните ти се иска да ги изядеш, а това цвете в синьо и кафяво го гледам отново и отново... Толкова много красота и личен почерк има в твоя блог, поздравления, истински се възхищавам винаги, когато го разглеждам!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Светленце, страхотни неща .....възхитена съм за кой ли път...А пък за кутийките ....нямам думи направо! Супер! И ...поздравления за всичко!Ще изтърпим проверката с думи заради всичките красоти, коит опоказваш...

Irena каза...

Поредните красоти създадени от теб.