октомври 26, 2010

Кутийка-органайзер

или
Предай нататък Hand made подарък - 4 част


Имам си няколко любими инструментчета, чието присъствие ми е задължително, сядайки да правя нещо. Липсата дори на някое от тях, независимо дали би ми потрябвало за момента или не, направо ме кара да се чувствам с вързани ръце.
Ножичка, макетно ножче, уред за релеф (който аз наричам биговачката ми :D), уредче за дупчици, пинсетка и желязна линия. Това са ми инструментчетата от първа необходимост и задължителност.
А кои са вашите любими и задължителни инструменти за майсторене?

По принцип винаги гледам всички инструменти, които ползвам да са ми на едно място и отдавна се каня да си спретна нещо специално за тях.
И така - ето ги моите кутийчици-органайзерчета, чийто вид и направа са изцяло мое решение и дело. :D
Размери 10/12/8 см. Материал - мукава.






Те ще бъдат моята изненадка за две дами от списъка ми за hand made подаръче.
Ваня и ВД - това сте вие. :) Очаквам адресчетата ви.




Една кутийка-органайзерче ще отпътува и към авторката на Специалната за мен картичка по темата Слънчева картичка на Двете елши.
Разбира се, ако тя има желание да я получи. :D



И тъй като отново показвам, а после изпращам, за да не се загуби очарованието на очакването и тръпката на изненадата, в чекмеджето на тези кутийки ще има нещо специално, отново направено от мен. :)

9 коментара:

Helen каза...

Love them! They are so pretty! Actually everything that you've made were all pretty.

Lionelsa каза...

Невероятно красиви са!
Аз използвам кутии за обувки с различен размер, за да прибера всички джаджи. Все се каня да ги украся и надпиша, но това изисква много време, което нямам.
А сега съвсем ме амбицира да участвам в страхотното предизвикателство с този подарък:-)

Без няколкото ми вида ножици, биговачките(които си купих миналата семдица), машината за рязане, панделките, флумастерите и моливите, нищо не подхващам да правя.

Green-Eyed Girl каза...

Много идейни, очарователни и практични. А от какъв материал са кутийките - картон или дърво?

Ваня каза...

Ама , аз ли ще получа такава красота ??? За мене ли става дума , или има и друга Ваня.Ако съм аз адреса го пиша и с двете ръце , такава изненада , чак хлъцнах като си прочетох името.
София 1172
жк. "Дианабад"бл.42ет.1ап.4
Ваня Николова Николова

Боже , дано става дума за мене !

Creative каза...

Благодаря, момичета!
Green-Eyed Girl - от мукава са.

Ванче, ти си - да. :)) Нали си заявила желание да получиш подаръче от мен още януари месец (за справка Предай нататък Hand made подарък - 1 част) ;)

niili каза...

прекрасни и страхотно идейни `органайзерчета`! браво, мила!

Маги каза...

Страхотни са, Светле!Много красиви и практични.

Лилия каза...

Аз пък им харесвам спретнатия вид и различните цветове.А като модел иначе е прекрасно.

Irena каза...

Прекрасна идея и чудесно изпълнение.