октомври 30, 2010

Едно ново начало?!

За първи път се замислям и затруднявам как точно да представя какво вълнуваше и отнемаше от времето ми за сън последните няколко дни. Всъщност, за да бъда точна - не повече от два часа ми отне самата идея и реализацията общо за всичко, но то и времето ми за сън си беше кът, та затова така много ми се видя .. :)

Всичко започна от органайзерчетата, а може би - не.
Всичко започна от един мой работен проект за серия мебелчета, които все още са в стадий разработка. Всъщност - и това не.
Със сигурност всичко започна с любовта ми към миниатюрките.

И май ще спра дотук с думите.


С чаша мляко и книга в ръка преди лягане. А може би чаша кафе и дневниче, криещо съкровени тайни и желания ..
И това е само началото!
Започвам с по-опростени форми, които ще бъдат усложнени впоследствие :))




размери на картичката-чашка 6/6 см.


размери на нощното шкафче ш/в/д - 10.5/12.5/8 см.




размери: височина 10 см.; диаметър на най-широката част на лампиона - 8 см.
материал - картон и дантелка


15 коментара:

Addii каза...

ТОлкова са изпипани и красиви!

~Gery~ каза...

Светле, това е спиращо дъха! Истинско изкуство! Толкова съм запленена от миниатюрната мебелировка, че не ми стигат думите да опиша колко много ми харесва! Нощната лампичка обаче беше нещото, което ми събра очите. :)

Helen каза...

So Pretty!!! Is the night stand an altered or is it from paper? My computer is so slow. I couldn't get the translation.

Milena каза...

Tо при такова съвършенсто, само едно-АДМИРАЦИИ!
Страхотни са, Светле!

пп.ще ми е интересно да видя и другите мебели-миниатюрки.Като ученичка и аз си правех:)

Le каза...

Обичам миниатюрите.Прекрасно е! Съвършено изпълнение.


Напомня ми преди много време, за училище и часовете по "Проектирам и конструирам" (аз съм Сендовче),където правихме мебели и интериор с хартия и алуминиева пръчка.
Е разбира се -нищо общо с професионализма ти, просто ми напомни.
Поздравления!
Чакам с нетърпение повече за тефтерчето, отдавна мечтая да си направя едно.

Lionelsa каза...

Ако не беше написала, че малки, никога нямаше да разбера. Изглеждат повече от истински:-)

Ваня каза...

Боже , Светле онемях !!! Толкова истински , изпипани , красиви , уникални са !!!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Светле....направо ме остави без дъх! Та това граничи с нереалното, фантастично е!
Как може да се направи това .....с такива размерчета, толкова е красиво - каквито и думи да кажа - не стигат да изразя възхищението си, респекта и очарованието от творенията ти!
ПРЕЛЕСТ!
Много те прегръщам и давай все така - ненадмината си!

Ivolina каза...

Прекрасни са. Толкова изящни и красиви неща си направила.

Нети каза...

Прекрасни! Обичам миниатюрките ти, Светле! Изключителни са!

kenli каза...

След всичко това, което видях, мисля....че няма да мога да изразя възхищението си от сръчността ти! Човек може да има много идеи, но когато не може да ги осъществи, всичко отива по дяволите! Но при теб нещата вървят ръка за ръка! Идеи, оригиналност, прецизност на изпълнението! Добре, че си написала размерите...Не изглеждат на миниатюри, толкова са........истински!

Nana каза...

Няма какво повече да добавя към коментарите, просто се разписвам с двете си ръце под всяко едно мнение по на горе. Невероятни и като истински!

Green-Eyed Girl каза...

Уникални са! Ако продължаваш в същия дух, скоро ще си имаш цяла кукленска къща :-)

Chiges каза...

Леле, какви сладки малки красавци! Очарована съм :).

Irena каза...

Свалям ти шапка, уникален творец си, убеждавам се за пореден път.