октомври 20, 2010

Boxes

С щипка фантазия и картон, дори и с по-малък грамаж, вижте какво може да си измайсторите в снимковият материал, който съм ви подготвила за кутийките, няколко хрумки и хитринки относно тяхната направа и употреба, публикуван на страниците на Двете елши, където може да прочетете и текста към публикацията ми.






А какво ще кажете за копчето ми от дунапрен? :)



С подобен мек и обемен материал могат да се получат наистина ефектни, както декорации, така и "закопчалки", които освен това са и функционални.

7 коментара:

Helen каза...

Oh, boxes are my favorite. I love the smaller one.

Ралица Цолова каза...

Кутийките са прекрасни :) както винаги имаш страхотно въображение. Поздрави!

Lina каза...

Страхотен урок и снимков материал :) В първият свободен миг ще се опитам да направя кутиика :) Благодаря ти че сподели с нас и даваш толкова точни обяснения! А копчето от дунапрен е велико ! Аз съм фен и на тези които измайстори в едно предишно уроче :) Хубав и усмихнат ден!

Te4eto каза...

Прекрасни са! Направо ме разби!!!

arcadia каза...

Уникални са, много радват! Аз надали ще имам някога търпение за такова нещо, но истински се наслаждавам като ги разглеждам :)

Whimcees каза...

Hello!

I am so behind in visiting my friends! I love the boxes - the pencil box is great - and the tutorials! Very creative!

Wishing you a wonderful week!

Hugs,

Barbara Diane

Irena каза...

Страхотни кутийки, много добра идея.