октомври 14, 2010

Halloween

Да си призная никога съм нямала отношения с този празник и никога не ме е вълнувало наличието му вече и в нашия бг празничен календар, още по-малко пък празнуването му, затова сигурно е излишно да казвам, че никога не съм правила хелоуинска картичка. Единственият ми досег с Хелоуин е било гледайки филми, чиито сюжети по някакъв начин са вплитали героите си в него или любувайки се на някои картички, правени по този повод, откакто следя разни блогове.
Затова първата ми реакция виждайки темата беше - оо, няма начин да направя нещо .. но като се сетих, че един от атрибутите на хелоуинските картички е тиквата, положението пое в друга посока.
Отдавна се канех да изпробвам производството на една тиква, което не включваше копане или някакъв друг вид полска работа, затова втората ми реакция беше едно доволно потриване на ръце и запрятане на ръкави, като второто естествено беше отложено във времето. :D
С голямо удоволствие реших и да изпробвам как се справя ножичката ми с една хартия, в резултат на което грейнаха прозорците на една стара (уж) необитавана къща и естествено, оградка към нея. Паяжинката си беше просто задължителна.
Бях предвидила и надпис - Време е за тиквено парти, но изработването на картички в последния момент, определено крие своите рискове. Та така - сега без надпис.
Далеч съм от професионалните хелоуински картички, но пък за сметка на това съм страшно доволна от първата ми по темата. :D
Надявам се все пак резултатът и при вас да предизвика усмивки, така както ме радваше мен докато го правех. :D
И къде по стечение на обстоятелствата, къде по съвпадение утрото, когато снимах картичката беше мъгливо: търсен - не, но пък за сметка на това абсолютно желан ефект. :D




Кошничката-тиква е мерната доста отдавна в нетното пространство, затова и няма как да покажа източник. Моята я спретнах, естествено, в любимите ми размери - мини: 5/4 см., широчина 2 см. и със сигурност ще побере 7-8 бони-бончета или едно лукче. :D



5 коментара:

bearkis каза...

Радвам се на картичката ти,защото аз определено(както ти)нямам отношение към този празник,но пзк твоята-да, предизвика едно уютно ,топло чувство,с мъглата, с оградката,с тиквата,с миниразмера-за едно лукче...!!!!Чудничко!!!
И също,да не забравя-БЛАГОДАРЯ за подаръка,утре специално ще го покажа,защото сега ще се увия в сън.
Имам една много цветна,огромна тиква и ти ме вдъхнови,за рисуване,печене и т.н.!Лека вечер!

Addii каза...

страхотни са и двете неща

Le каза...

снопчето пръчици и мини тиквичката на картичката, определено ми откраднаха вниманието!:)

Milena каза...

Много е хелоуинска, никакви съмнения няма! И е много хубава.Аз най-много се впечатлих от преспичките сняг:)(нали не бъркам), снопчето пръчки и онова листенце в дясно. Оранжево и сиво на фона на (случайната;)) мъгла е изключително есенно, потайно и в духа на този празник.

~Gery~ каза...

Чудесни са, Светле:) Малката кошничка е толкова очароваща :) Както винаги твоите картички ме карат да се възхищавам на идеите ти!:)