ноември 19, 2010

Моите прозорци


Днес "шефката" отново ме засили в последния момент да направя "нещо" за празника на нейна приятелка и за разлика от предния път, когато "нещото" беше само "направи ми нещо, не знам какво, ама го искам веднага", което буквално ме изправи на нокти, сега поне имаше едно уточнение от нейна страна, поради което времето за идеен замисъл и изработка беше сведено до по-малко от час и емоцията, с която го правих беше на макс :) и как няма да е, когато уточнението беше - нещо като онези прозорци предишните. А аз изключително много си ги обичам тези прозорци - любимите ми 3D-панца и всеки път като ги правя ми идва да скачам от радост. :))
Поради липса на съответни материали и съобразяване с каквото_разполагам_към_момента_на_една_ръка_разстояние, реших да променя гледната точка на прозореца. Предишните ми разработки бяха от позицията отвътре-навън, а този го направих отвън-навътре. И буквално от остатъци и подръчни материали, междувпрочем от каквото предимно са направени и другите ми прозорци. И естествено, любимата ми ръчна хартия.


Реших да вмъкна и лека закачка за получателката (както разбрах обичаща стара София) - снимката в рамка, която закачливо наднича изпод перденцето. :)) Още в офиса предизвика коментари и интерес коя всъщност е сградата :)), при все, че картичките от серията "Стара София" са достояние на всички. :))


За съжаление снимките отново са с телефон, снимани набързо, но аз така или иначе отново ще правя подобни композиции, така че и по-хубави снимки ще имам някой ден. :))

А това са някои от предишните ми 3D-прозорчета.
Приблизителни размери на паната - в порядъка между 20/30 см основата.
Всички 3D-елементчета по тях са си мое дело. :))



17 коментара:

КаРи каза...

Откакто научих за блога ти си един от най-любимите ми автори.
Обаче не си просто автор... същинска фея, дошла от измерението на въображението, за да ни изумяваш всеки път.
Пак ме остави без думи :)
Прозорчетата... отварят път към душата на всеки...

Дани каза...

....страхотни творения твориш.... ами нямам думи...!!!!....все повече се очаровам от сръчността и въображението ти!!!

Lionelsa каза...

Каквото и да кажа би било малко.....

Ганима каза...

Няма значение дали ще надничаме навън или през твоите прозорчета - гледката е приказна :).

Milena каза...

Оооо,много красиво ,много!Светле,страшен талант, въображение и майсторство,толкова ти се радвам:)
А снимката отвътре,невероятно,за по-подходящ акцент не се и сещам.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

То....вече аз лично нямам думи, с които да изкажа мнението си ! Ще допълня към останалите,СВЕТЛЕ, че ти си вълшебна фея, с вълшебно въображение и вълшебни ръце! ВЪЛШЕБНИЦА!!!
Всичко което излезе изпод пръстите ти е изумително, уникално и неповторимо!

unicorn каза...

Всички ми харесват:)))Перфектно направени:))))Много ми харесват малките елементчета ръчна изработка:)))

Addii каза...

Миленка го е казала много хубаво ...просто нямам думи

bearkis каза...

Творческо,красиво,виждам твоята душа!!!

Нети каза...

Трудно ми е да се изкажа след толкова прекрасни и заслужени коментари! Поздравления, Светле!

Creative каза...

Момичета, благодаря Ви сърдечно за милите думи!

Te4eto каза...

След онази стара врата, вече къщичката сътворена от теб си има и много прозорчета, значи вътре е светло!!!
Това май само аз мога да си го разбера - искам да кажа, че съм много силно впечатлена и този път!

Ivolina каза...

Вълшебни прозорчета. Зад тях се крият вълшебни преказки. Гледаш ги и ти се приисква да надникнеш и да разбереш какво става там.

Dellany каза...

Страхотни са тези твои прозорчета!От която и страна да погледнеш,отвсякъде наднича таланта ти!!! :)

vanibo каза...

Страхотни са!

Whimcees каза...

Hello!

Your latest window is wonderful - as they all are! But I love this one the best! :<)

Wishing you a lovely weekend!

Hugs,

Barbara Diane

Chiges каза...

Ехааа, страшни са тия прозорци! Как не съм ги виждала до сега! Най- много ми допадна "отвън-навътре" :). Чудесен е!
Заедно с изключителния ти часовник, тутакси се изкачиха в класацията от любимите ми твои картички :).