ноември 26, 2010

За силата на думите

Отново е време за новото предизвикателство на Двете елши, тази седмица на гости на Картичкофуриите.
Рали ни провокира с цветова комбинация, която за мен беше истинско удоволствие да следвам.


Не знам защо, но за някои картички ми е трудно да напиша всичко, което ми се иска да споделя. От една страна искам да кажа много, но всяка една мисъл напира изпод пръстите да излезе първа, сблъсква се с другите, стремящи се към същото и в получаващия се безпорядък екранът остава празен ..
Иска ми се да напиша кой и какво ми послужи като вдъхновение да направя тази картичка, какви мисли и чувства бушуваха в мен при създаването й .. И ако започна все отнякъде, да, екранът ще оживее, но ще бъде прекалено искрено и лично .. затова и този път ще оставя музика, текст и картина да говорят вместо мен ..


8 коментара:

bearkis каза...

Прекрасно е ,като букет на пейката,в очакване на своята притежателка!Очарование!!!!

Нети каза...

Светле, напълно те разбирам - и аз имам такива моменти, но за подобно представяне не се бях сещала :). Красива песен, а картичката ти - не по-малко възхитителна и спираща дъха!

Дани каза...

:)...тази песен я обожавам, а заедно с картичката усещането е завладяващо ....творенията ти са страхотни :)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Страхотен е целия ти пост, Светле! Наистина и без думи, човек може да почуства посланието и настроението на тази картичка-прелест! В комплект с прекрасната песен - всичко е много осезаемо и приятно!
Отново - моите адмирации!

Cattt каза...

Въздействащо!

kenli каза...

Светле, нямаше нужда от думи! Всичко беше изказано с тези 3 неща, които сподели с нас!

julka каза...

Картичката е просто невероятна. Продължавай да твориш все такива страхотни неща.

Green-Eyed Girl каза...

Картичка за "довиждане" на есента - с много носталгия и нежност.