ноември 04, 2010

Guest

Измина седмицата, в която аз ви предизвиквах от страниците на Двете елши на Слънчева тематика. И както се случва обикновено многото мисли в една посока постигнаха своето - и тъй като те бяха положителни и слънчево-закачливи изгря слънце и на нашата улица. :D

Благодаря от сърце на всички включили се автори, които със своите невероятно слънчеви и весели творения ни грееха цяла седмица и инициираха топлина и усмивки в мен, а надявам се и във всички вас.

Време е да кажа към коя от всички картички ще отпътува едно органайзерче с нещицата в чекмедженцето, но преди това искам да споделя, че наистина ми беше (и продължава да ми е) трудно от раз да определя само една картичка. Всички участващи картички заслужават адмирации!
Благодаря още веднъж за ентусиазма, с който подходихте всички и за радостта за очите, която доставихте с вашите прекрасни творения!

Но все пак на предизвикателство като на предизвикателство (и за мен самата) - сега ще поканя на гости при мен авторите с техните картички (по реда на участие в предизвикателството), които ме впечатлиха с личния подход и изключително слънчевото за мен присъствие!

Green-Eyed Girl



avocett

Макар avocett да участва с друга картичка в това предизвикателство, ето тази картичка ми е фаворит от серията, която е представила в публикацията си.



chona



Lara



Veni



Niili



Bearkis



........................

И така - дълго мислих .. мислих .. и тъй като нищо не измислих :)), защото всяка една от тези 7 картички ми е фаворит .. реших .. да предоставя решението в ръцете на моя малък изобретател и авторът на картичката, която той си хареса да получи подаръчето от мен.

Изборът на моето момченце е картичката на Green-Eyed Girl. Моля те, свържи се с мен на мейла, за да знам къде да пратя нещицата. :)

И още веднъж - Благодаря, момичета, за красотата, която сътворихте!