декември 16, 2010

Танцувай с мен


Танцът, по-специално танготобачатата, но това е една друга тема) е едно от нещата, които съм оставила за следващия живот. Оправданието ми сега е - времето (по-скоро липсата на такова), а успокоението - че ще наваксам тогава на макс ..
С тангото .. така огнено, страстно и завладяващо .. В прегръдки неустоими и горещи ..


Дамата, която съм използвала тук е готов елемент и имам сериозното опасение, че по принцип танцува пасо добле или фламенко, но на моята картичка танцува танго! Бъдете сигурни! :D

И един поздрав за всички с музикалното вдъхновение за картичката ми по темата, която тази седмица задавам в Двете елши, като се надявам тя, темата, да ви хареса и провокира да създадете неустоими танцуващи картички.



И тъй като ми е коледно, а темата - супер любима, авторът на една от участващите картички (а може би и повече автора :D (от вас зависи ;) ще получи handmade подарък от мен, което ми напомня да кажа на дамите от списъка ми за handmade подарък, които още не са получили своя - съвсем скоро да очакват включване от мен.

Забавлявайте се!

2 коментара:

Milena каза...

Светле, още като я видих сутринта при Елшите и ми отидоха очичките.
Много ми хареса. Прекрасно съчетание на червено и черно. Розата в долния ъгъл, черната дантела, подаващото се червено под "азкъсаните" хартии и оставеното бяло горно ъгълче. Просто прекрасно, като идея и изпълнение.

А танците са ми много голяма слабост, щото съм бивша танцьорка по спортни танци. И ако не сега, то обещавам да направя по-късно представяне на моята интерпретация по темата. В името на танца;)

ПП. Огромни благодарности за трогващите думи в моя блог!

Нети каза...

Светле, като се има предвид любовта ми към червеното, просто не мога да отлепя очи от тази картичка. Да не говорим за любовта ми към твоите детайли!.. Цялата картичка е огън и танц, разбира се :)! А червеното цвете - разкош!