декември 22, 2010

За Него и За Нея


Радвам се, че имах за задачка да направя две картички по повод 50-годишни юбилеи, за да избягам малко от коледната тематика, което лично за мен си дойде направо като почивка от нея. И от след малко, когато мисля, че ще съм приключила вече с последните нещица, които трябва все пак да завърша предколедно, за мен тази тема е затворена, поне до следващата година :))) и започвам от утре само да се наслаждавам на празника и прекрасната атмосфера и еуфория, която от няколко дни ме държи яко. :))

Та така, съобразявайки се с няколко нещица, които ми бяха известни за дамата, за която е предназначена картичката, ето и моят отговор с привкус на младежка закачливост и слънчево ухание.




За мъжка картичка имах първоначално други идеи, но в последния момент реших, че ще направя класическа мъжка картичка, на която отдавна се каня. :))
Беше си чист риск от моя страна, защото пред себе си имах само една нощ на разположение и без право на грешка, поради наличието само на едно листче черен картон, който реших, че ще използвам.
За основа ми послужи прекрасното творение на Ле и един костюм на Пиер Карден, от който спестих един джоб, че щеше да ми дойде в повече :)))
Притеснявах се дали ще се оправя с пропорциите, кое къде точно стои, на какво разстояние от друго и пр., но мисля, че се получи все пак или поне не са толкова фрапантни неточностите. :)))
Лично аз се забавлявах изключително много при проектирането, мащабирането, рязането на хартийките и търсенето на най-подходящата джаджичка за тази картичка и определено резултата ми харесва. :))







7 коментара:

Дани каза...

Когато влизам в твоя блог винаги е с удивление!!!! Очите ми се пълнят с красота!!!! Всички творения са толкова изпипани ....нямам думи!!!
:)

krechi каза...

Браво! Къде са тия неточности... не знам :)!
Перфектна комбинация от цветове, много стилно!
Весели празници в уютна семейна обстановка!

Nelka каза...

Много стилни и елегантни, и изпипани, поздравления

Dellany каза...

Ах,страхотно!!!Толкова идейно,перфектно,оригинално!Идеално!
Хубави Коледни празници!Наслаждавай се с удоволствие на магията!!!:)

Addii каза...

прекрасни са!Весели празници и много ,много положителни емоции!

Duś каза...

beautiful handsome card haha:D you are very creative

Nelly каза...

Невероятна мъжка картичка!!!! Влюбих се в нея!!!!