януари 03, 2011

За Него








13 коментара:

Маги каза...

ЧНГ, Светле!Нека ти донесе много здраве и щастие!
Прекрасни са и мъжнике и женските картички!

~Gery~ каза...

На един дъх ги разгледах всички костюмчета и рокли и не зная какво друго да кажа, освен, че за пореден път интерпретациите ти са разкошни! :)

Усмих и За много години :)) Нека новата година донесе още много пристрастени към творчеството ти хора.:)

Лара каза...

Като на модно ревю!
Поздравления за красивата работа!
Честита нова година! Здраве, щастие и късмет и много обич!

Helen каза...

These are so handsome!

Ваня каза...

ЧНГ Светле !!!Много здраве , щастие и успехи !
Красота !!!Спокойно се нареждаш на челно място пред Армани и Пиер Карден.На мене лично твойте костюми ми харесват повече от техните !!!!

unicorn каза...

Светле супер са всичките:)))Имаш усет не само към картичкоправенето ами и към модата:)))Поздравления:)))

Green-Eyed Girl каза...

Изключително оригинални и стилни. Чудя се кога намираш време да правиш всички тези красоти :) Подозирам, че част от тях правиш и насън...
Весела, креативна и щастлива нова 2011!

Le каза...

Истинска класа и стил!
Респект! Задмина всички с тези костюмчета, дори и норвежката дама Линда,която всъщност за мен бе най-добрата. Изключителни са!
Очаквам следващите да имат и джобни часовничета. Прекрасни са Светле, умееш и градиш нова класа.
Поздравления.
(Ако позволиш ще покажа и на всички, които четат прекрасния ти блог Линда и туториала й за джобните часовничета http://favoritspotonearth.blogspot.com/2010/05/tutorial-lomme-ur.html.
Тя е моя любимка и има прекрасен стил)

Истински се впечатлих от твоите костюми!

Creative каза...

Благодаря Ви, момичета, за милите думи и пожелания!
Здрава и успешна година и за всички вас!

Хихихи, имам какво още да желая по визията на модната ми линия, но всичко по реда си :))
Но едно е сигурното, удоволствието от направата й ми е безгранично :))

Green-Eyed Girl, луд умора няма, нали знаеш :)))
А като имаш предвид, че и наполовина не снимам всичко, което правя поради липса на време :))

Le, аз още при първото ми сътворяване на мъжко костюмче си казах от кого съм почерпила вдъхновение ;))
http://beautifulchaosart.blogspot.com/2010/12/blog-post_22.html
И ти благодаря за споделения туториъл за часовничетата, защото и за мен беше ново това :). Аз засега ползвам готовички изображенийца, но със сигурност ще се възползвам от урочето някой ден. :)

krechi каза...

Прекрасни мъжки костюми! Модната линия е на много високо ниво!

Le каза...

Върнах се отново да ги разгледам, направо са страхоооотни.
Разбира се, че видях първия пост и препратката до мен, не коментирах, но съм впечатлена и останах благодарна. За мен бе чест!

Design Elements каза...

strahoootni!

Nelly каза...

Невероятни мъжки картички, уникални!!!!