февруари 10, 2011

Моята валентинка

Още преди месец, когато започна атаката от валентински картички по блогове и сайтове в главата ми се въртеше само една мисъл - дано не ми се налага и на мен да правя такива, че нещо сърцата и валентинските глезотийки тази година хич не са ми любими и желани ..
И да си призная, посрещнах темата на новото предизвикателство на Двете елши със смесени чувства и реших поне да предизвикам себе си дали мога да спретна валентинка без сърца и типичните сладурски визии .. Е, от сърцата май не успях да избягам, но постигнах желания от мен семпъл и олекотен вид.


Копченцето-сърце си е мое, от дунапренче. Обичам дунапренчетата. Получават се интересни неща с тях. :)
Размерът на картичката е 7.5/8.5 см.

С картичката ще участвам и в The Play Date Cafe Challenge PDCC68

14 коментара:

peggy gatto каза...

Totally lovely card!

Katerina Arsenova каза...

много нежна и красива

Ганима каза...

О! Много нежна картичка се е получила. А дунапрененото копче е страхотно!

ShMaTkA каза...

Сладурска :)

Fiona каза...

love the sweet delicate nature of this card! beautiful :) Thanks for playing at the Play Date Cafe!

Michele Gross каза...

Such a beautiful card! Love how soft and sweet that basket of flower is and the vellum just adds to the whimsy :) Lovely use of the colors, thanks for joining us at The Play Date Cafe!

Lina каза...

Прекрасна е, сладурска и много нежна. Тоооолкова обичам копчета а в тези, които ти правиш съм направо in love ! Поздрави най-сърдечни!

Nelka каза...

Много изчистена и красива се е получила

Milena каза...

Оффф, и аз не съм по валентинските истории, затова и ще ги пропусна тази година:)
Но твоята картичка, наистина е много семпла и красива. И да ти кажа честно, не е по валентински захаросана и помпозна.
Идеята за дунапренени копченца е супер. Харесвам:)

Поздрави и прегръдки!
:*

Цвети каза...

Това, че не е със "сладурска визия" я прави още по-красива и нежна, много ми харесва. Успех!

Colleen Dietrich каза...

Oh, that little basket of button flowers is too cute! ANd the fibers also filling the basket are very intriguing. THanks for joining us at the Cafe this week!

Andrea Ewen каза...

Beautiful! Lovely vellum and wonderful button accents! Thanks for playing along with us this week at the Play Date Cafe!

Jinny Newlin каза...

What a perfectly stunning, CAS entry! LOVIN' everything about this card, especially those gorgeous, little buttons! Thank you so much for playing along with us, this week, in the Cafe!

Jaclyn Miller каза...

oh wow, that button bouquet is just fabulous! Love the little addition of the grass to it. Great job. Thanks for sharing it with The Play Date Cafe.