февруари 12, 2011

Една закъсняла, но не забравена за връчване наградка

Тази публикация беше предназначена за преди около два месеца .. Но поради различни причини не се случи до сега, но както и преди съм казвала - по-добре късно, отколкото по-късно ..
Та, сега наред с извиненията ми за закъснението й, направо по същество - през декември месец при задаване на една от темите за предизвикателство на Двете елши - Танцувай с мен, бях решила авторът на една от участващите картички да получи hand made подаръче от мен.
Този път реших Random Generator-а да ми помогне и така - измежду участвалите картички, по реда на тяхното публикуване в сайта на Двете елши:

1. Mila
2. Green-Eyed Girl
3. Reni
4. Cveti
5. Cveti
6. Marta

наградка от мен ще получи


Cveti, моля те, свържи се с мен на мейла, за да знам къде да пратя подаръчето. (Надявам се, че следиш блога ми, ако ли не - ще се постарая аз да те открия :))

А самото подаръче чакаше от края на миналата година да бъде подарено. :)






Моделът на кутийката е от нета; една снимка в папките от архивата ми, която не си знае времето (без отбелязано на нея името/блога на нейния автор), а аз нямам спомени кога точно и от къде съм я save-нала, затова за съжаление не мога да посоча източник.

Моята кутийка е с размери 10/10/10 см., използван материал - мукава.
Картичката е с големина - 7/8.5 см.



До дни трябва да приключа и с последната серия hand made подаръчета, така че .. следва още едно продължение :)), след което подготвям нова изненада. :))

3 коментара:

Florilea каза...

Страхотни са - много се радвам, че се падат на мен!

Green-Eyed Girl каза...

Честито, Цвети! Много да се радваш на наградата! Преди време получих подарък от Светлето - моливник с мини тефтерче и картичка- чаша. Прекрасни са - моливникът използвам активно, а тефтерчето и картичката редовно си поглеждам и са ми много свиден спомен :)

Nelly каза...

Невероятная кутийка - за първи път виждам такава!!!! Страхотно изпълнение!!! Честито на победителката!