февруари 26, 2011

Баба Марта бързала ..


.. мартенички вързала ..




Тъй като поръчката е вече изпълнена и предадена, аз - отпочинала и заредена с нови сили, мога да публикувам един много обичан и близък до сърцето ми проект.
Началото на любовта ми към хартията и различните материали върху нея беше поставено лятото (+/- 1-2 месеца) на 2007 година. Няколко месеца по-късно много от моите тогавашни първомартенски картички, които бях направила станаха поздрава, който една фирма отправи към своите партньори. Изключително трогната бях и да, изключително доволна и радостна от отзивите, които получих. И много се радвам, че оттогава вече трета година продължава да ми се гласува доверие относно поздравителните картички и пана (първомартенски и новогодишни).
И тъй като публикацията ми ще е единствено и само първомартенска, и тъй като предстои да бъде дълга си мисля, че с една снимка повече или по-малко няма да се промени кой знае колко положението, та затова да ви покажа и една малка част от първите ми първомартенски картички от началото на далечната вече 2008 година. :))


А ето и към днешна дата какво занимаваше четири денонощия ръцете и сърцето ми.
Количеството наброява общо около 150 бр.





































И в синхрон с наближаващия празник е и темата на предизвикателството тази седмица на Двете елши - Бяло и червено, която Гери не е ограничила в рамките на празника, но естествено аз реших моята картичка именно в първомартенската магия, предвещаваща идването на пролетта и слънцето ..

Мартенички бели,
бели и червени,
де и как сте взели
багрите червени?
Пролет щом ви зърне,
тука при децата,
бързо тя ще върне
птиците в гнездата.
Храсти разцъфтели,
листите зелени.
Мартенички бели,
бели и червени.



Ако сте стигнали до тук - значи сте истински герои :))
Благодаря Ви от сърце за отделеното време да посетите и разгледате моите нещица!


Поздравявам Ви с настъпващия празник на пролетта и новото начало! Бъдете живи, здрави, вдъхновени и вдъхновяващи!

22 коментара:

Lidiya каза...

Светле, невероятна си! Толкова красота и разнообразие и то само за 4 дни!! Възхитена съм :) Поздрави!

Chiges каза...

Още 2008 година си правила изключителни неща, Свет! А сега си положила наистина огромен труд. Аз сигурно през целия ми живот съм направила 150 картички общо :).
Чудесни са!

mimimira каза...

Поздравления! И картичките, и паната са много красиви и оригинални!

María de los Ángeles каза...

What a creative work, your blog is wonderful, i love your mix of materials and techniques , always see new ideas!!!

Lionelsa каза...

Невероятни са!

Addii каза...

толкова много и толкова красиви,прекрасни

Ганима каза...

Уау!... Каква прелест!
Невероятни мартенички, и картички, и пана!
Kак няма да ти гласуват доверие при такава красота! :)))

Florilea каза...

Доста труд си вложила, но като гледам какви чудесни и разнообразни първомартенски подаръчета си сътворила, наистина си е заслужавало.
И паната и мартеничките са много хубави. Поздравления!

Ivolina каза...

Прекрани са. Всичките ти неща са много красиви, но тия мартенските са толкова български.

Arabela каза...

Светле- има само една дума и тя е-Невероятна! Чудесна работа си свършила , а за нас остана удоволствието да разгледаме тази прелест.

Neli каза...

Ееее... Светле, прекрасни са! И картичките,и мартеничките,и паната са невероятни! Това си е твоя запазен стил! Поздрави!

tcvetelinka каза...

Поздравления Светле, отново показа уникални картички...Не мога да им се нагледам толкова са красиви:)

Kras каза...

Да, СВЕТЛЕ,
това са уникати,
поздравявам те.

Green-Eyed Girl каза...

Лелееее, Светле, това е епохален труд. Шапка ти свалям! Толкова оригинални мартеници и картички си измайсторила... толкова труд и сърце си вложила... Страхотно!

kenli каза...

Възхищението ми е огромно от перфектно свършената ти работа!!!!

Milena каза...

И никак не са сбъркали, като са се доверили на теб за изработката!!!
Аз съм впечатлена! От идеите, изработката, количеството. Още веднъж поздрвления за труда и майсторството.

И едно признание, този празник не е от любимите ми, но ти направо ми скри шапката.

:)

INSANE каза...

Прекрасни са!

Le каза...

Толкова ми харесват всички, че изобщо друго няма да напиша!

Lulu каза...

Всичките са прекрасни! Даже не мога да кажа, кое най- много ми харесва! Поздравления за ентусиазма, за красотата, която си сътворила и за твоята лична интерпретация на тази българска традиция!

krechi каза...

Ти си направо машина- 150 бр.!!! Браво на златните ръце! Всичко е прекрасно, Светле!

Hexemexe каза...

Прекрасни!!!

veselina каза...

Първо да кажа - красота, която ми спря дъха, за кой ли път вече при теб! Толкова свежо, пролетно и българско! Поздрави!