март 08, 2011

Честит празник ..

на всички, които празнуват и на всички, за които днешният ден е само още един повод за усмивки и слънчево настроение ..

В недокоснатост тътна.
В безпогрешност греша.
В слабостта си съм силна,
щом безгласно крещя.
Нося вятър в косите,
във очите звезди,
буен огън в гърдите
незапален пламти.
Две реки са нозете,
стъпките ми - порой,
наводнена и суха -
не намирам покой.
Щом ръцете протегна,
литвам с бели крила,
а когато ги свия
без любов ще умра.
Като нежност съм тиха.
Като обич добра.
Като буря стихийна,
аз съм просто... жена.

Евгения Тодорова







13 коментара:

Milena каза...

Честит празник, Светле! Бъди много щастлива!

И пак красоти:) Много красоти! Прелестни са, и картичките, и аранжировките...много нежност

arcadia каза...

Светле, честит празник! Много щастие, обич и вдъхновение ти желая! Макар, че точно вдъхновение да ти пожелавам едва ли е удачно, то постоянно блика от всичките ти творения! Отново страхотни картички - супер са!

Ганима каза...

Празнично настроение създават твоите прекрасни картички!
Честит празник!

Green-Eyed Girl каза...

Честит празник и на теб! Бъди много здрава и вдъхновена! Прекрасни са картичките, а теменужената ми най- любима :))

Kras каза...

Честит празник, Светле!Прекрасни картички и празнично настроение ти желая*

Kaxala каза...

Нямам думи, просто са разкошни!
Честит празник!

Cvety каза...

Да, картичките са впечатляващи, много са красиви :)
Всичко най-хубаво желая и на теб!

Маги каза...

Прекрасни са! Коя от коя по-красиви!
Честит празник! :)

Ivolina каза...

Много красиви картички.
Честит празник и на теб!

Deni каза...

Стихотворението и картичките са прекрасни!Колко различни цветя си сътворила и все хубави!

Te4eto каза...

Честит празник!
Желая ти здраве и късмет!
Големи красоти и в тая публикация - всеки път ме изненадваш с нещо!

васка каза...

честит празник на всички дами!
Картичките са рекрасни и много романтични ,а също и ренесансови.

Korneliya Haralanova каза...

Оооо,невероятно красиви са всички !!! Първата обаче ми е фаворит, превъзходна е!!!