март 26, 2011

Заповядайте на чаено парти

или в моя случай по-скоро Кафеено такова :)


Тази седмица Двете елши сме на гости на Картичкофуриите със страхотното предизвикателство, зададено от Гери - pop-up картичка.

По мои бегли спомени за първи път правя подобна картичка и както се е случвало и друг път при други предизвикателства - изтупах праха от стари замисли. :))


Сайтът, от където почерпих вдъхновение и инструкции за тази pop-up чашка кафе преди доста време след съвсем случайното ми попадане на него, беше грижливо запазен във файлчето със заглавие Важни сайтове и явно е чакал удобен момент да напомни за себе си. И както казвам аз - чакал си е чинно да му дойде времето. :))

В началото стриктно следвах инструкциите, но не бих могла да кажа същото за към края на изпълнението. :)) По средата на правенето, просто зарязах всякакви указания за сгъване и прегъване и си продължих по мое усмотрение. :))


Височината на чашката е 4 см, а диаметърът й (там, от където се отпива :)) е 5.5 см. Диаметърът на чинийката е 9 см. А самата картичка сгъната - 10.5/10.5 см.
Е, със сигурност вторият път ще ми е още по-лесно и ще избегна някои несъвършенства на първия път. :))

Eфектът на реалност се получава от това, че вместо 70 гр. хартия, която предполага по-лесното сгъване, ползвах картонче - предполагам около 150-160 грамово.



А този сайт е просто разкошен! The favorite of the favorites! за мен.
Набелязала съм си и още от pop-up картичките и още хиляди неща. :))
В сайта има страхотни китове, десени, най-различни модели с инструкции към тях и още и още свободни за принтиране материали .. Трябват ви само търпение и желание за забавление :))

9 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Веднага се отзовавам :) Много красива и оригинална се е получила картичката ти. Загледах я няколко пъти преди да се уверя, че това е точно pop-up картичка. Имах чувството, че върху картичката си поставила чаша... Точно такъв комплект чаши и чайник бях си харесала в магазинчето на Pretty Things. Прекрасно изпълнение.

bearkis каза...

Радвам се на всичко,сторено от теб!Преди още да съм видяла въпросния сайт,благодаря-зареди ме с хубаво настроениеВпрочем,в момента пия кафето си в червена чашка,е,не толкова малка,обичам в големи,но пак е хубаво,гледайки твоята!Приятни почивни дни!

Addii каза...

Картичката е чудна,благодаря за споделянето на сайта!

Lionelsa каза...

В първия момент не можех да повярвам, че това е pop up картичка - невероятно изпълнение.

Helen каза...

A pop up mug! that's so cute!

Niili каза...

леле, колко е сладка! като от кукленска къщичка :) страхотна е, светле!

Migito Petrova каза...

Страхотна е, ще взема да се предизвикам и аз, както отдавна не съм похващала нищо...

Veni каза...

Много сладка чаша :)
Отпивам и аз от моето в момента :)))
Благодаря за споделеният сайт. Като се сетя и аз колко съм запазила, а трупам нови и нови :)
Усмихнат и слънчев ден ти желая :)

Milena каза...

Отдавна искам и аз да направя такъв тип картичка. Ако се реша един ден, ще се възползвам от предложените идеи, Светле:)
Всъщност, май трябваше да започна с това, че картичката ти е прелестна. Страхотно 3d излъчване, много е реална.
Мен и отвън много ми харвесва с тази топла хартия и закачлива панделка;)