март 27, 2011

Гости и благодарности

или
моят обзор на изминалата година,

през погледа на гостите ми и техните невероятни творения, чиято горда собственичка съм

Доста се проточи тази ми публикация във времето, но въпреки липсата на такова да я направя досега, тя все си стоеше като задачка за мен от първостепенна важност, а гостите ми за тази ми публикация междувременно се увеличаваха, за моя най-голяма радост и удоволствие. :))

Едва ли е нужно да ви обяснявам каква радост и трепет са ми създали всяка една от тези дами с всяко едно от тези прекрасни творения и изненадки и вълнението при отварянето на всяко пакетче ..

И се радвам, че по този начин - с прекрасните инициативи на Картичкофурии, с различните предизвикателства, с т.нар. candy-та си връщаме усещанията от едно отминало време (уж не толкова отдавна, но .. вече доста далече), когато нямаше мейли, електронни пощи, електронни картички, а пощальонът беше един от най-очакваните посетители, съизмерим с така очаквания Дядо Мраз :))

Благодаря сърдечно на всяка една от Вас Дами, които усмихвахте деня ми, които ме карахте да се радвам като малко дете и да вървя нахилена до ушите по улицата (когато отварянето на писъмцата се случваше веднага след получаването им и не беше възможно да бъде осъществено изчакване до прибиране вкъщи :)))

Не спазвам някаква последователност, но започвам благодарностите от Гери, чиято картичка беше първата, която получих съвсем неочаквано и изненадващо коледата на 2009 г.


Последвана от прекрасната картичка и подаръче на Теди от коледната размяна, организирана от Деси, същата година.


Тази Коледа Теди отново ме изненада с невероятна картичка, която снимка си позволявам да взема директно от нейния блог. :)


Страхотна новогодишна изненада получих и от Ели (Kukuletka)


Ако знаех какъв разкошен hand made подарък ще получа от Нети по инициативата Hand made подарък - Предай нататък щях да се запиша няколко пъти при нея :)) (снимките са от блога на Нети)


Също получена изненадващо супер сладурската картичка на Ани


Сърдечно благодаря на Данчето за картичката, която получих от нейно име.


Сърдечни благодарности на Ками за изненадата, която ми направи с канелата и тефтерчето, което получих от нея от осмомартенската размяна по Картичкофурийски.


Следващите две картички към огромната радост да се докосна до тях и да ги притежавам се прибави и удоволствието да ги получа на ръка и да се запозная лично с Миленка, едно невероятно слънчево момиче. А картичката с Кафе ме чакаше като приятна изненадка в пощенската кутия.
Снимките вземам от блога на Миленчето.


Благодаря на Юлето и Рачето, за радостта да притежавам страхотните миниатюрки, които ми изпратиха.

Благодаря на Te4eto за милия й жест да притежавам така желан албум с народни носии.

Благодаря на Гери (Arcadia), която ме трогна изключително много с жеста, който направи за мен :*

През изминалата година станах част от екипа на Двете елши. Благодаря Ви, мили момичета, за поканата да бъда част от вашите инициативи за иницииране на усмивки!

Сърдечни благодарности на Цвети от Аз, съм си аз! Чипровски килими .. и Нати от workshop of Niili!

Преди няколко дни моето блогче беше отбелязано от няколко дами като местенце, което харесват да посещават.


Благодаря Ви Кари, Цвети, Корнелия, Ани, Еси, Creations, Нели и goldie. Благодаря сърдечно за жеста ви към моето местенце!
Досега винаги съм предавала наградката въпреки, че имам и съм имала определено отношение като цяло към този вид наградки. :)
Но този път ще си позволя да не го направя, за което се надявам да ме извините.

И накрая искам само още нещо да кажа -
Нека не забравяме, че нашето хоби носи усмивки и радост, както за нас, така и за околните! И да не го превръщаме в арена за мерене на .. (самоцензурирам се).

И съвсем накрая искам да споделя с вас един невероятен в своето послание и присъствие клип и една изключителна, невероятно красива песен, възпяваща истинската любов и победата й въпреки и над всичко!
(хора със слаби сърца да не гледат :)

8 коментара:

Le каза...

Изчетох на един дъх публикацията ти! ВПечатли ме вниманието, което си отделила на всички, усилието и жеста на внимание към всички тях и накрая общо Отношението ти към всичко това и всички тях. Поздравявам те и вярвам, че някой ден ще се идентифицирам и аз като твой гост. И последно вложила си много неща в тази публикация и мисля, че с радост се докоснах до тях.И най-последно докоснах се още онзи ден до този клип и хубавата музика, за препратката до която, много благодаря.

Niili каза...

ти си чудесна, Светле! :)с много радост съм посещавала чудесното ти местенце заради невероятната красота, която твориш - това го казвам без грам тендециозност и четкане, просто защото си е самата истина. мисля си, че всяко парченце, което създаваш, носи и частица от твоята чувствителост, емоционалност, индивидуалност, характер, от теб самата. продължавай да си все такава! :* а аз с кеф ще ти идвам на гости :)

Creative каза...

Момичета .. Благодаря! :*

Netty каза...

Каквото и да кажа, ще е малко. "Благодаря за благодарностите" - леко нелепо, но пък стои на върха на езика ми :).
Вярваш ли ми, че изпитвах лек ужас докато изработвах подаръка ти, защото през цялото време в ума ми беше онзи чудесния, който получих от теб? И не защото трябваше да те надскоча, а защото не исках да останеш разочарована, а щастлива поне наполовина колкото ти направи мен :).
Надявам се, че ще имаме още поводи или НЕповоди, за да си подарим :).
Прегръдки!

Milena каза...

И аз искам да кажа само едно голямо БЛАГОДАРЯ!!!!!
:*

tcvetelinka каза...

Благодаря Светле! Блога ти и нещата, които създаваш с ръцете и от сърце са неповторими, и прекрасни.

Creative каза...

Още веднъж сърдечно Ви благодаря, мили Дами! За споделената красота, за отношението, за радостта, която самите вие ми давате!

veselina каза...

Поздрави, Светле, за проявеното топло човешко отношение и за красивата песен!