март 31, 2011

Калинка-малинка


Поводът - една малка сладка принцеска на два дена (да е жива и здрава и голяма радост на мама, тати и батко :).
Желанието - да има калинка.


Исках да е нещо, което не съм правила досега и отново надникнах в папката Важни сайтове, където си чакаше редът тази кутийка-чантичка.


И нали щастието трябва да е пълно - дори беше с калинка на нея. :))
В този сайт, освен видеото за направата на тази чантичка, ще намерите и други интересни видео-уроци.

Идеите ми за калинката на картичката бяха две и в момента виждате едната реализирана - от материал, подобен на филц.
А другата - отново се оставя във времето, но смятам все пак съвсем скоро да реализирам. :))


Размер на чантичката - 10/7/1 см.
Размер на картичката - 6/9 см.

9 коментара:

Nelka каза...

Ау, че сладко.Много са сладички и кутийката и картичката,толкова свежи и радостни, идеята е страхотна.Направо ме хвърли във възторг, за настроението ми да не говоря.

Пъстър свят каза...

Много са сладки и красиви Калинки Малинки и кутийката-чантичка и картичката! Браво! Поздравления!

Deni каза...

Много са сладки! Браво.

Lionelsa каза...

Много изчистени и красиви - харесват ми. Голямата калинки много ми допадна. От прежда ли я направи?

Te4eto каза...

Като цар Мидас си - каквото пипнеш се превръща в злато :-)
И калинката и поканите са страхотни!

Addii каза...

Чудесни са и картичката и чантичката,но тази голяма калинка и толкова ,толкова сладичка!

Green-Eyed Girl каза...

Много свежо, много закачливо! Чудесни творения, Светле :)

Le каза...

разкошна, сладка и много много ми харесва. толкова мнго обичам калинки!

Dellany каза...

Прекрасни са! Носят в себе си усмивки и много настроение! :)