март 05, 2011

Предай нататък Hand made подарък - част последна/2010 г.

Най-накрая да завърша подаръчетата и за останалите дами в списъка ми за Hand made подаръчета от 2010 г. :)
Включих се в прекрасната инициатива през януари, миналата година. Като в началото доста се чудих защо ли е толкова дълъг срока, но явно има защо - като гледам аз кога успях да се организирам. :))
Четири дами изявиха желание да получат подаръчета от мен тогава, в течение на годината и аз самата включих към този списък и други имена, дори сега също ще добавя още две.
За да не правя излишен "анализ" :)), който му е интересно може да скролне в hand made подарък и да проследи взетите от мен решения за подаръчета.
Може би по-бързо щях да изпълня "ангажимента си" към всички, ако бях решила подаръчетата от един вид, но тъй като нали аз съм си аз :)), нямаше как да изменя на себе си и затова и така на групички, на групички през годината изпълнявах поетата задачка.

Аз самата получих невероятни подаръци през годината, за което изказвам изключително сърдечна благодарност на всички дами, които ме усмихнаха!
Изказвам и сърдечна благодарност на всички, които отделяте от времето си и се отбивате при мен!
Изказвам сърдечна благодарност и на всички, които с ръце и сърце инициират усмивки за всички нас!

Затова с приключване на последните подаръчета за 2010 г., ще отворя нова страница и се надявам да е приятно и забавно и за всички вас, но си запазвам правото това да направя в някой от следващите дни :)), а сега да покажа това, което започнах да майсторя преди два месеца и което чак сега успя да придобие завършен вид.



Моделът на чантичката е от Inking Idaho.
Размерите на моята интерпретация са 20/13 см. (без дръжките), широчина - 2 см.


Размер на картичката - 6/8 см.


А дамите, които ще ги получат и от които съответно очаквам адресче са: Ани, Нели, Нана и Ем. И тъй като екип не се дели :)) Рали и Гери искат, не искат също ще получат по една чантичка с пълнежче :))
И не се учудвайте, ако изброите 5 чантички и 6 дами. Оставям една в неизвестност, че поне да има някаква тръпка на изненада кой какво ще получи. :))
Отделен е въпросът - на краставичар краставици .. ама .. това е положението .. :))







И това не е всичко. Още едно Hand made подаръче отива при своята получателка.



В предишно предизвикателство, което аз задавах за Двете елши бях обещала една кутийка за една от участващите картички.
Момичета, представихте наистина прекрасни картички! Аз лично имах няколко фаворита, от които ми беше трудно да посоча само една картичка.
Но тъй като все пак кутийката е една, затова изборът ми се спира на картичката на Биляна. Невероятно изпълнение и закачливо моделче!

А това е картичката, която ще получи Nevena от прекрасната инициатива на Деси - 8-ми март по картичкофурийски.




Следва Hand made подарък / 2011 г.
А аз очаквам адресчета на мейл.

Приятни и лежерни почивни дни ви желая! Пълни с вдъхновение!

21 коментара:

Addii каза...

ох,чантичките са толкова сладки...чудесни

unicorn каза...

Светле всичко е просто невероятно красиво и няма как да не завидя на момичетата,които ще получат подаръчетата:)))))


Хубав ден от мен:))))

Kras каза...

ООх, и аз така въздъхнах по чантичките , а после и по картичките и като малките деца ми стана мъчно,че няма за мен.
Много поздрави в този слънчев ден.

fragola каза...

Ох,колко са сладки! Завиждам на притежателките им!

Cvety каза...

Толкова много красоти в една публикация.. всички са чудни :)

Helen каза...

What a nice projects! you must had tons of fun making them.

Адриана Янкова (Hristovica) каза...

Страхотни са!!! :о)

Deni каза...

Много са красиви тези чантички! Истински бижута!

Lionelsa каза...

Ех, пак ме остави без дъх.....

Lidiya каза...

Светле, не спираш да ме изненадваш и очароваш! Подаръците са повече от страхотни!

Маги каза...

Прекрасни са!

Nelka каза...

Всичките са приказни, чантички, тефтерчета, картички...Направо нямам думи, даже фаворит нямам

Katerina Arsenova каза...

Е това се казва подарък. Чудесни са !!!!

Лара каза...

Всичко е много красиво и направено перфектно! Не съм и очаквала друго от теб! :) Удоволствие е човек да разглежда нещата, които правиш!И, както съм я подкарала, няма да ми стигнат възклицателните знаци, но ти си виновна :)
Имам въпрос относно тефтерчетата ( по някакво съвпадение и аз се спрях на подобна комбинация, но няма да е така красива както твоята). Та въпросът ми е за листите, които влагаш в корицата-какви листи използваш и как-шиеш, лепиш или има и друг начин-надявам се да споделиш.
Още веднъж-поздравления за красотите, които създаваш!

Heather Jensen каза...

These are amazing. I love the cute purse and notebook set. You did a wonderful job making these. :)

Hugs~

Двете елши каза...

Ей Светле, видях че има подаръче за мен! Толкова съм трогната!!!! Толкова ми стана миличко, за мен ще е чест и удоволствие да имам едно такова истинско бижу!
Благодаря ти!
Рали

Simonne каза...

Страхотни са! Нахално ли е ако питам как точно стават тефтерчетата?

Em каза...

О, мила, толкова са прекрасни тези чантички, нямам търпение да получа своята! Много благодаря!
Миж, другото, това с дългия срок на изпълнение на подаръчетата е много хубаво, защото човек в някакъв момент, погълнат от нещата, съвсем забравя, че има да получава, и така изненадата става още по-голяма! :)

~Gery~ каза...

Ама как "искат, не искат"?:)
Искат, искат! И още как! :)
Светле, това е истинска изненада! :) Ама от тези изключително радващи изненади, защото всеки притежател на нещо, направено от теб е щастливец!
Аз да си призная.. срам не срам, чак сега успях да намина и докато наваксвах с четенето и разглеждането съвсем случайно си видях името (хи-хи)..
Много, много ти благодаря! :)

Annie каза...

Оле, мале!!! Известно време се загубих от интернет пространството, че ме гонят ученически вълнения и гледай какви неща стават! Толкова, ама толкова много се зарадвах, че аз съм една от тези, които ще получат подаръче, че не мога да ти опиша! :-))) Нямам търпение да ги получа! Аз разглеждам списъка с имена и си викам..няма начин да съм аз, сигурно е друго Ани, ама не, върнах се два пъти да погледна :-)Къде да ти пратя адрес? Леле, колко ме зарадва! Много се надявам да мога да върна жеста, че така ми е съвестно и за Маги, която спечели при мен и зарди българските пощи не успя да си получи навреме подаръчето :-( Пиши ми на мейла, ти го знаеш. ;-)

Svetla * каза...

Уау ! Светле , случайно попаднах на тази твоя публикация ! Невероятно красиви и оригинални чантички и картички правиш ! Възхитена съм ! :))