март 04, 2011

Малко making, малко цветове и много пролет


Как се роди тази картичка ..

Началото беше поставено от една думичка, а именно Cubism - Новото предизвикателство на Двете елши, тази седмица зададено от Рали.
И като всяко ново нещо, за което не претендирам да съм напълно наясно, на помощ извиках чичко Гугъл. Но този път поради липсата на време реших, че ще се вдъхновявам единствено и само от картинки, без текст, та затова search-а ми беше насочен към images.
Не знаех какво точно търся, но знаех, че като го видя ще го позная. :))
И така, в момента в който бях решила вече да се отказвам, я видях - нея, картинката .. точно тази, която търсех ..


Не знаех какво точно ще правя, не знаех въобще как и какво точно ще композирам, но знаех, че това ще ми е акцентът на картичката.

Вторият етап включваше изборът на двете разцветки хартии. Спрях се на три двойки хартии и до тук бях. Много ми се искаше всяка една от двойките хартии да внедря в проектчето, а когато се триумя, обикновено оставям нещата сами да се развият в някаква посока. И както винаги се е случвало, случайни неща няма, затова и сдобиването ми с рамките и лаленцата в деня, в който трябваше да сглобя картичката все пак, решиха цялостната й визия.
Последва рязане на квадратчета, лепене и .. тадаааам .. ето я и нея - моята кубична картичка. :)) Доколко отговаря на идеята за кубизъм е съвсем друг въпрос, но .. това е моето пролетно кубично виждане :))






И тъй като от две седмици се опитвам да игнорирам зимата, а и наближава един женски празник :)), реших този път да се организирам и рано-рано да направя картички за близкото ми обкръжение. Колко е рано е спорен въпроса, защото аха, аха празника вече чука на вратата, но имайки предвид, че обикновено съвсем в последния момент действам, сега направо си е прекалено рано за мен. :))
И тъй като съм си заформила един огромен списък, това са само една трета от картичките, които трябва да завърша преди 8-ми. :))





Със следващата картичка ще участвам в предизвикателството на Скрап-клуб Екатеринбург



Следващите две картички са вдъхновени от agnieszka



И тъй като някои от картичките ми са завършени преди малко ще участвам с тях в Картичкофурийското предизвикателство, тази седмица зададено от Теди.

Междувременно трябва да приключа тези дни и с комплектчетата, с които ще завърша и раздаването на hand made подаръчета на дамите от списъка ми за 2010 г.
Момичета, ще се свържа с вас на лични или мейли, за да ми потвърдите настоящ адрес и не си мислете, че съм ви забравила. :)

9 коментара:

arcadia каза...

Светле, интерпретацията ти на тема "кубизъм" е супер сполучлива, а и всички лаленца са разкошни.Много ми допадат и в комбинация с рамчици, браво!

Katerina Arsenova каза...

Светле Всичките ти картички са станали прелестни. Първата и втората са ми фаворити заради ефекта че сякаш са направени с истенски цветя. Както винаги чудесни картички. За дамите които ще ги получат мисля че всяка една ще бъде доста изненадана !!!

Поздрави

Катя

Cvety каза...

Красиви са всяка по своему и наистина идейни :)

Neli каза...

Страхотни картички си направила! Фаворити ми са лаленцата! Поздрави!

Milena каза...

И много разкош, аз бих добавила:)
Невероятно красива, чувствена и пролетна флорална серия, Светле!
Прелестни са всички!

Lionelsa каза...

Много ми допаднаха картичките - много нежни и женствени.

Nelka каза...

Аз видях много, много красота и свежо настроение.

Chiges каза...

Много ми харесаха всичките ти цветни карички, много са красиви! Конопените обаче са ми любими :).
Прекрасна серия!

Green-Eyed Girl каза...

Прекрасни картички, Светле! Лалето е любимото ми цвете, така че няма как да не изразя пристрастие към картичките ти с лалетата. Много живописни и артистични. Чудесни са!