април 14, 2011

Тайната градина

или Как приказките оживяват ..


Любима книжка от детството ми, четена няколко пъти .. и всеки път беше като за първи ..
"Тайната градина" на Франсис Бърнет ..


И сега продължавам да мечтая за това тайно, скрито от всички местенце .. само мое .. зад врата, която само аз ще отворя .. с ключ, който само аз ще открия ..
.. местенце, където няма условности ..
.. местенце, където доброто винаги побеждава ..


Едно слънчево намигване към априлския сняг с любимите нарциси. Този път под формата на 3D разработка.


И вратата .. водеща .. някъде натам ..

А каква е твоята приказка?

И може би трябва да допълня, че направата на тази картичка ми отне не повече от час - от идеята до крайната реализация. Направо на един дъх. :)) Ама то и време за повече нямах. :))
Размер 13.5/15 см.

25 коментара:

Биляна каза...

Картичката е впечатляваща! Прииска ми се и на мен да отворя вратата на тази тайна градина.

Green-Eyed Girl каза...

Прекрасна е, наистина! До последния детайл...

Nelka каза...

Ех, пренесе ме в света на приказките, благодаря ти!

Te4eto каза...

И на мен ми е много любима тайната градина -с рози вместо нарциси ... и въпреки това картичката ти е прекрасна.

Ралица Цолова каза...

Прекрасна 3d картичка, в типичен твой си стил, изящна както винаги, много ми допада съчетанието - тюл с цветя... доста си си поиграла с детайлите, и си заслужава... една от най-красивите картички, които съм виждала :) Поздравления!

Addii каза...

Приказна картичка,накараме да замечтая!Прекрасна е !

Milena каза...

Уаууу! Светле, разнечтах се...
И как иначе с такава прелест. Разкошна. Толкова пролетна, свежа, истинска, жива. Картичка-живот.
:)

Маги каза...

Любимата ми детска книжка. :)
Картичката е прелестна!

Lionelsa каза...

Вълшебна и много въздействаща :-)

Toni каза...

Наистина прекрасна! Една от най-интригуващите картички, които съм виждала напоследък.

bearkis каза...

Красива пролетна приказка,в която дълго искам да остана!!!!

skylife каза...

Картичката е просто уникална. Когато мислех да задавам предизвикателството, това беше другата приказка, която се чудех дали да направя. Но на фона на твоята...добре, че не съм я направила. Страхотна!

Cvety каза...

Не мога да откъсна очи от нея, толкова е приказна, цветна, красива и въздействаща.. едно малко съкровище, което човек веднага си пожелава да притежава :)

Лара каза...

Твоята врата към тайната градина на приказките от детството е прекрасна! Впечатлена съм от създадената приказна атмосфера-и загадъчността,и красотата, и изобилието от цветя...
Искам да попитам -вратата е нарисувана от теб или е от онези красиви дизайнерски хартии?

Creative каза...

Благодаря Ви, момичета! :)

Лара, вратата специално в тази картичка е от фурнир. :)

Лара каза...

Благодаря! Имаш чудесни хрумки!

Kerrie каза...

I always believed in fairy tales as a child, this card is stunning.

Thanks for sharing your creation with Make It Monday.
Second prize is awarded to a randomly chosen comment left for a entry on MIM. Comment must state that entry was seen on MIM to be eligible.

Michelle каза...

Absolutely amazing card!!

So many truly beautiful details.

Thank you for sharing over at Make It Monday this week.

Michelle :-)

Don’t forget. .if you leave a comment on another entrant, mention that you saw their card on ‘Make it Monday’ for a chance at second prize.. the more you comment on and mention MIM, the more chances at winning second prize.

Paper Bagley каза...

I saw you on 'Make it Monday Linky Party' and so glad to have the push to comment for the little pictures do not show what the real art work is all about....and yours is very pretty...I am a 3D person and to see the depth of this piece...very cool...come over and look around on my blog...Tootsie

Marlene каза...

This is gorgeous!!! I saw this over at Make it Monday. Good luck!

Marissa Isabel каза...

I just saw your card at Make it Monday!! This card is unique. You did a wonderful job! :)

Fot каза...

very pretty, Im peeking in from the ‘Make it Monday’ hop..
Deborah Foti
www.scrappingmamma.net

Tami каза...

I found you on Make it Monday. I really like your fairy door it is so cute and mystical.

Lorrinda каза...

Saw this on the Make it Monday post, and had to pop over here to say WOW!!! Amazing details!

Valchen каза...

Разкошна картичка по великолепна книга! Възхитена съм от всеки един детайл!