април 22, 2011

Куклички от макове


Който е правил такива като дете, знае за какво иде реч :))
А който не е правил - може да пробва сега, на "големи" :)) години, макар и да съм сигурна, че няма да е същото, поне като усещане :))

Прекрасни и ефирни, нежни и толкова крехки и миниатюрни в своята красота, напълно естествени куклички, с различни на цвят бални роклички.
И за съжаление умиращи само няколко часа след своя танц ..






Картичката я реших именно с това сгъване, което до момента само веднъж съм правила, преди повече от година, защото то ми даваше възможността за развиване на няколко перспективи на темата, което точно исках да постигна.

Размер на картичката в сгънато положение 9/12 см,
а в изцяло разгънато състояние - 27/12 см.


А какъв е твоят детски спомен?

5 коментара:

Hristovica каза...

Ех,аз съм правила такива кукли,връхлетяха ме спомени! :о) Картичката ти е чудесна, цялото й излъчване е като от летен ден на полето.Браво

Netty каза...

И аз съм правила, и даже още правя :)...Чудесна идея, чудесен спомен, Светле!

Addii каза...

И аз съм правила от тези куклички и когато видях картичката ти ми стано едно хубаво и носталгично:)

Маги каза...

:) Бях ги забравила тези куклички от макове. И аз съм правила много като дете. Много хубава картичка, Светле!

Биляна каза...

И това е един мой детски спомен, който бях забравила, благодаря, че ми напомни! А картичката е много идейна и изпълнена перфектно! Може би защото и мен ме върна в детството, затова ме грабна моментлно. Чудесна идея Светле!