април 30, 2011

Графитите - начин на употреба

или
уличното изкуство върху лист хартия


Вандализъм, вид изразяване на лична позиция на обществени места, форма на протест и бунт, анонимно себедоказване или изпускане на пАрата?! .. Какво са за вас графитите?


Надявам се темата, с която ви каня да се включите в новото предизвикателство на Двете елши, тази седмица на гости при Картичкофуриите да ви провокира да реализирате проекти, решени със специфичното излъчване и стилистика на графитите.


Така както провокирах самата себе си с нещо ново и неправено до сега - резултатът: Харесва ми изключително много, тъй като открих, че с тази специфична стилистика и начин на изразяване, която в момента ми импонира много яко, могат да се реализират страхотни послания и идеи по оригинален и нетрадиционен начин, включително и изписването на ръка, което в този случай си идва точно на място.


И, естествено, музикалното ми вдъхновение .. и не само .. :))

5 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Прекрасна картичка! Много харесвам графити върху стари, порутени сгради. Дават им нов живот и много свежест :)

valary каза...

Комбинацията на цветове е една от любимите ми.

Lionelsa каза...

Отново ме остави без думи - страхотна е!!!
Възхищавам ти се на начина, по който въплащаваш реалния живот в картичките си.

Десислава каза...

Много ми харесва тази картичка! Оригинална идея и чудесно решение. Браво!

Мария Стоянова каза...

Уникална картичка, вече съм твой верен ФЕН. Стилът ти е много интересен и страшно подреден. Браво!