май 05, 2011

Малко символика и много сърце

Замисълът за тези нещица (и мебелчето, и носията, които са само началото на един по-мащабен мой проект) е далеч назад във времето, а реализацията към момента - форсирана от личен празник на специален за мен човек.


Размер 8/17 см.
Материали - картон, дантела, панделки, памучен канап и много сърце.
Времето за изпълнение отново беше сведено до няколко часа вечерно време, затова и решението в момента е в този вид, но ми предстоят още и още разработки по темата. :)





Габаритен размер на гардеробчето - 12/25/3 см.
Материал - велпапе и железни орнаментчета.





И още едно гардеробче, което беше първо, ако трябва да спазя последователността на изработка, върху което изпробвах дали чертежите и сметките ми за размери и пропорции са верни и идейката ми ще е осъществима.
Е, верни бяха и е налице физическата реализация. :))




Тази картичко-носия (интерпретация на мъжка шопска носия) е и участието ми в предизвикателството, което тази седмица Гери задава за Двете елши: Дантелата - начин на употреба и въображение.

8 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Светле, направо ме оставяш без думи. Невероятни неща си направила!

Nelly каза...

Имам честа да изразя първа възхищението си от уникалната ти прецизна работа - вижда се колко много труд си вложила и акцент към детайлите. Ужасно много ми харесва. Браво!!!!

Miss Emerald каза...

Невероятно оригинална идея! И носията ме остави без думи, но гардеробчето, особено когато видях как се отваря и как грижливо е сгънато и сложено родопското одеало вече съвсем онемях! Поздравления за страхотната идея и прецизното й изпълнение!

Десислава каза...

Браво! Страхотни са!

morgiana каза...

Страхотна идея! Уаууу! Възхитена съм от този проект! Прекрасно изпълнение, особено гардеробчето. Аз обожавам малки шкафчета и скринчета, особено тези в ретро стил.
А чекмедженцето отдолу отваря ли се?

Addii каза...

Без думи съм,какво да кажа, за да мога да изразя колко съм удивена от тези произведения...!

Te4eto каза...

Ох, какво да кажа - пак ми събра погледа! Браво!!!

WhiteRacoon каза...

Very cute! Love the details! =)