август 09, 2011

Ethno Love .. again

Мисля вече за никого не е тайна любовта ми към етнографията.
Любов трайна и прогресивно нарастваща. :)

Изключително благодарна съм на Двете елши и младоженците за гласуваното доверие!
Очаквам в най-скоро време снимки от самото събитие, които с радост ще споделя с вас, след получено съгласие за това. :)


"Поведе Лазар Глаушев младата си жена, залюля се, потече след тях през сводестата църковна врата пъстрото множество. Вън писнаха две гайди. Надигнаха се стройно и плавно млади мъжки гласове и запяха нова една песен:
Това що желаех, това що мечтаех от далечно време – сполучих сега!...
Не растат самички в поле цветенцата,
нито птички пеят сами в гората, сами в гората...”


Из „Железният светилник” на Димитър Талев





След шопската носия (за момента мъжка) имах възможността да поработя и върху македонската (женска и мъжка).
Следват още и още .. :)

15 коментара:

WhiteRacoon каза...

that's awesome! the costumes look amazing! so cute and so real!

Lionelsa каза...

Уау...невероятни са до най-малкия детайл....

Ганима каза...

Неее, няма такава красота!
Толкова уникални и стилни, че думите са излишни... Чакам с нетърпение следващите. А към тези имам слабост - по лични причини ;).

Маги каза...

Браво, Светле! Уникални са!

Gerry van Gent каза...

WOW.....strahotni tvorenija! Bravo! Gerry

Miss Emerald каза...

Каква красота! Изпипани до най-малкия детайл носии, показващи красотата на българската носия! Невероятни са! Поздравления и с огромно нетърпение ще очаквам следващите!

bearkis каза...

Пълниш душата ми с гордост!!!!

Simonne каза...

Тук вече нямам думи... Уникални са! Благодаря за душевната храна, с която ни поглези! Именно това е любовта към България!!!!

bellnell каза...

Невероятни до последния детайл! Наистина пред такава красота е по-добре за замълчим и насладата от видяното да топли душата ми много дълго! Благодаря за което!

Nelly каза...

Нямам думи - съвършени са!!!
Толкова български, красиви и майсторски изпипани.
Шапка ти свалям!!!!

Te4eto каза...

Че можеш да ме изненадаш - знам, че можеш да ми напълниш очите и душата - също, и даже се досещах, че си търпелива и постоянна и че като се захванеш с нещо го докарваш до край, но повярвай ми не очаквах чак да ме изумиш! Темата ми е слабост, а твоите работи са ми вече още по-любими!

Dawn каза...

I saw you card on Make it Monday when I posted mine! This is awesome! I love these little costumes!
Good Luck
Hugs
Dawn xx

Petrа каза...

Браво, шашардиса ме :D ! Наросните носии на старите българи са едни от най-забележителните творби на изкуството. Крие се цяло вълшбство в тях, а ти си го пресъздала уникално! Уникално!

motherduck каза...

this is so perfect,you are a clever crafter I found you on Make it monday best wishes from the UK .Dorotghy x

Mary J каза...

WOW!!! Totally amazing! Thx for linking it up to the Make it Monday party!

Mary J x