септември 08, 2011

Печати, печати

Четвъртък е и е време за новото предизвикателство на Двете елши, тази седмица зададено от Ем - Любим печат.

Харесвам печати, но като цяло не ги застъпвам много (поне за момента) в моето "творчество". :))
Трудно ми беше да определя любим печат, защото всички печати, които имам си ми харесват в еднаква степен. Затова просто реших да заложа на любимо настроение - Коледата и естествено печатът - коледен, с любимите елхички. С тази картичка откривам и моя коледен сезон. :)
И тъй като аз съм си аз реших, че със сигурност ще опитам и нещо ново в областта на употребата на печатите. :)) Реших и пристъпих директно към действие и добре, че го направих, защото в противен случай - картичка в този й вид нямаше да има.


Това е един от случаите, когато съжаляваш, че си действал импулсивно, без да си мислил, защото резултатът можеше да е плачевен - в случая съсипване на печата, който директно бухнах в моделираща маса.


Но и случаите, когато се радваш, че си действал импулсивно, защото ако бях обмисляла намерението си - нямаше да рискувам, предвид незнанието ми какво може да се случи на печата. :))
Сега вече знам. :)) Нищо няма да му се случи. Макар и простата равносметка от един съсипан печат от моя милост до момента, който така и не разбрах какво точно и защо му се случи. :(

И тъй като сме на тема Печати, ще ви покажа и една картичка, правена преди месеци, с цел да изпробвам някои от многото нови печатчета (използваните в картичката - 4 на брой :)), които си направих и за съжаление все още не ми е останало време да ги вкарам в действие. Но силно се надявам скоро това да се промени и те да видят бял свят, в случая цветен. :))

6 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Светле, тази, първата картичка направо ме омагьоса! Прелестна е, чудесен се е получил експериментът ти с печата... жалко, че се е разсипал, но изкуството иска жертви... понякога :)

Creative каза...

Мерси, Ани! А не, този печат нищо не му се случи. Един друг съсипах. :)

Miss Emerald каза...

Всеки път с трепет очаквам нова публикация от теб, защото знам, че ще ни изненадаш с нещо красиво, оригинално или в случая - с нов експеримент! И аз не съжалявам, че не си размислила, защото се е получила страхотна, различна и прекрасна коледна картичка! А следващата ми създава настроение за радост от последните слънчеви и топли летни дни и надежда за една есен, в която да има достатъчно слънчеви дни, в които да можем да излезем навън и да се радваме не прекрасните есенни багри, които са понякога зашеметяващи!

Лара каза...

Експериментите май са едно от най-очароващите неща в картичкоправенето:)Резултатът при теб е страхотен! Да си призная, когато разглеждам твоята работа и после дълго не мога да се реша да публикувам нещо, излязло из под моите ръце.Толкова красиви неща правиш, надявам се да ти носят същото удоволствие, както и на твоята публика:)Поздрав! :)

Iva каза...

Може би точно водена от импулса си създала,невероятна и запомняща се картичка!Харесвам нетрадиционното ти мислене и решения и работите които създаваш,нямат звука на клишето,а крещят със свой собствен глас!Продължавай !

Cvety каза...

Коледната картичка е едно малко, оригинално бижу, но втората картичка така ми легна на сърцето с тези цветове и излъчване.. много, много ми харесва :)