септември 17, 2011

На гости при Картичкофуриите

До този момент аз си канех гости в блогчето ми, но сега аз самата имам честта да съм гост в един блог, който повечето от вас познават. А именно Картичкофурии.
Сърдечно благодаря на Деси за поканата и на Марианка, която изтърпя всичките ми чуденки относно гостуването ми. :)

Не знаех доколко и какво ще ви бъде интересно да прочетете за и от мен, затова ако някой все пак има въпроси - с радост ще му отговоря (стига да мога :)))

И тъй като подготвяйки се за гостуването си се разрових из старите архиви, което за мен беше доста емоционално и носталгично .. и за да не бъде все пак празна сегашната ми публикация от към снимки, направих едно бързо превю на картички - сезон 2008-ма, които подбрах тематично - Букети и цъфтета, по повод поводите 15-ти септември и Днешният празник. На всички обвързани с двата празника пожелавам вяра, надежда и любов!

Надявам се ще извините тогавашното ми снимане само за собствено ползване. :)







Няма коментари: