септември 30, 2011

emotion


Винаги съм го знаела, но днес някак категорично дойде осъзнаването и си дадох ясна сметка, че всички решения и избори досега в живота ми съм ги правила вслушвайки се в сърцето си.
Емоцията е преобладаваща в мен. А май не трябва.
Но знам, че това съм аз и друга не мога да бъда. А може би трябва.


Претворена и визуализирана .. моята емоция .. от мен .. А в съчетание с интерпретацията на друг .. не намирам смисъл да продължавам с думите .. защото всичко там е казано .. с музика, текст и картина ..



С картичката ви каня да се включите в новото предизвикателство на Двете елши, тази седмица зададено от Гери и на гости на Картичкофуриите - картичка без печати и принтирани картинки/надписи.

Ще участвам с нея и в The Play Date Cafe Challenge PDCC101

6 коментара:

KalySto каза...

Красива и нежна като въздишка...

Helen каза...

Gorgeous! I love the pin.

bearkis каза...

Мълчаливо съзерцание...Хубав ден ти желая и слушай пак сърцето!

Green-Eyed Girl каза...

Честит празник, Светле! Пожелавам ти безкрайно вдъхновение и много креативни проекти!
Много емоции е събрала картичката ти, много трепети и неизказаности. Харесва ми загадъчността, която вплиташ във всяка твоя картичка :)

Miss Emerald каза...

Страх ме е да изрека каквито и да било думи, за да не разваля магичността, чувствеността на тази прекрасна картичка! Просто ще й се насладя!

Jaclyn Miller каза...

So lovely and has a wonderful vintage feel, but yet is so romantic. Thanks for joining us at The Play Date Cafe this week.