септември 22, 2011

EthnoNotebook









8 коментара:

~Gery~ каза...

Светле.. пак се убеждавам, че никой не може като теб!:)

mimimira каза...

Всички са изключително красиви!

kenli каза...

Остави ме без дъх, пред тази уникална по себе си интерпретация на българщината! Думите са малко, за да изразя възхищението си от твоята перфектна работа!Накара ме да настръхна и да изпитам желание да притежавам всяко едно от твоите творения!Благодаря ти за удоволствието!!!

Маги каза...

Светле, разкошни са! Аз съм страхотен фен на всичко етно, което правиш. Поздравления!

Miss Emerald каза...

Всичко, всичко е тооооолкова красиво, изпипано, с невероятно много етно дух, който е завладяващ! Прекрасни!
P.S. Имаш поща.

Green-Eyed Girl каза...

Лелееее, уникални са! Сега, ако кажеш и че си тъкала ръчно тъканите, направо ще си глътна граматиката. Неизчерпаем извор на вдъхновение си!

Creative каза...

Много ви благодаря за милите думи!
Знаете, етнографията ми е такава страст и любов, че ... :)
Ани, хихихи, още не съм почнала да тъка, обаче, повярвай ми, огромно желание ми е и това да се случи. :)) И то ще се случи .. в най-скоро време :)))

Lionelsa каза...

Личи, че всичко е направено с голяма любов.