септември 02, 2011

Love, love ..

Дойде моментът да ви споделя и за другата ми голяма любов.
Освен етнографията.

Да, точно steampunk-а.

Беше си направо любов от пръв поглед.
Дали инженера в мен напомни за себе си .. дали поради вечният ми стремеж към нестандартното и различното .. не знам .. но се влюбих в този стил, мода, направление, жанр или както там го оприличават и наричат
и знам, че ще е една дълга и незабравима любов ..
Силно се надявам да е и взаимна. :))

Предполагам вече сте разбрали какво са ви подготвили Двете елши и се надявам за всички да е приятно-стимулиращо участието ви в новото предизвикателство, зададено от Рали - Стиймпънк.

7 коментара:

Nelly каза...

Уникални текстури си направила, мноооого ми харесва работата ти

bejko каза...

Как ги сътвори!!!Това наистина е любов.Много интересни инякак фантастични.Напомнят ми филма Воден свят.Имаш моите адмирации!

Toni каза...

Наистина много интересни картички - мога само да си представя колко са забележителни на живо.

Iva каза...

Невероятни творби,поздравления!Личи си ,че е любов!

Miss Emerald каза...

И ме изненадваш, и не с тези прекрасни творби! Изненадваш ме, защото си създала отново уникално красиви неща, а не съм толкова изненадана, защото установих, че при теб винаги може да се види нещо красиво, уникално и направено с любов, желание и талант.

Deni каза...

Уникални творения!

Lionelsa каза...

Много ти приляга този стил.