септември 10, 2011

My Love

2 години след Началото.
279 публикации до момента.
223-ма, заявили желанието си да надникват в моето местенце. :)

Отваряйки сега блогчето си, за да публикувам и виждайки датата се присетих, че имам нещо като годишнина тук.
Отдавна спрях да правя равносметка и да анализирам (като цяло).
Нямам желание за силни думи и обобщения (по принцип).
Затова
Единственото, което ми се иска да кажа/в случая напиша е -
Сърдечно Ви Благодаря за отделеното време и споделените усмивки с мен!
И силно се надявам удоволствието от задочните ни срещи да е взаимно! :)

11 коментара:

Iva каза...

Уникални,до едно!Започвам и аз много сериозно да се увличам в тази посока!Благодаря ти ,за удоволствието което ми достави!Усмивки за уйкенда от мен!:)))))

Лара каза...

:) Честити 2 годинки! Още много публикации и много читатели ти желая!И вдъхновение, и стимули :), и удовлетворение от направеното-мноого! :)

Nelly каза...

Влюбих се в тези тефтерчета - жестоки са!!!! Откъде толкоз много зъбати колелца?
Толкова са оригинални, че ще ако ги продаваш ще се продадат като топъл хляб.

Честита годишнина на блога! Желая ти много вдъхновение и през следващите 2 години!!!

Krasiana каза...

Желая ти нестихващо вдъхновение!
Уникални и страшно оригинални тефтери! Адмирации за всичко, което си направила и показала до сега! Ти си от тези хора с богато въображение и сръчни ръце, които могат да ме изумяват ден след ден!

Дани каза...

Страхотни тефтерчета! Поздравления! Направо ми взеха ума:)

ЧРД, на блога! Продължавай чрез него да ни радваш със своите креативни идеи и виждания:)

tcvetelinka каза...

Честито и от мен, за следващата една година ти пожелавам, читателите да се удвоят, много цветни идеи и усмивки:)))

Green-Eyed Girl каза...

Светле, честит рожден ден на блога! Още много публикации и верни последователи ти пожелавам!
Сега за тефтерчетата... Няма да изпадам в словоразточителство, а директно ще те попитам: откъде мога да си купя едно- две? Много ми харесаха...

Miss Emerald каза...

Честит 2-ри рожден ден на блога! Още много, много творчески и все така оригинални и завладяващи проекти да ни показваш в него и за в бъдеще!
А тези тефтерчета ме оставиха без думи, признавам си честно! Страх ме е да напиша каквото и да било, защото ми се струва, че ще бъде малко, думите ще бъдат бледи опити да изразя бушуващите в мен най-различни възторжени възгласи, възклицания, мисли! И за това направо на въпроса - продаваш ли ги? Ако да, моля те пиши и кажи как и от къде мога да се сдобия поне с едно от тях?

Ралица Цолова каза...

Честит рожден ден на блога! Твоят блог е изпълнен с много красоти, уникални проекти и не на последно място характерен стил. Благодара, че споделяш всичко това с нас. Желая ти още много вдъхновение, за да продължиш с прекрасните си творения и публикации.
А серията с тефтерчета е отлична, пожелавам ти успех със следващата серия.

Creative каза...

Благодаря Ви, момичета, за милите думи! Аз също ви пожелавам неспирно вдъхновение!

Ани, Miss Emerald би трябвало тефтерите да бъдат на един от щандовете в дните от 16 до 18 септември на това събитие
http://zabavlqvaise.log.bg/article.php?article_id=117310
Но тъй като в момента съм в отпуск и не знам какво ще се реши в крайна сметка, ако там ги няма, след 20-ти септември може да дойдете директно в офиса, където работя. :)

Dezdemona каза...

Честит рожден ден на блога! Пожелавам ви догодина да ударите 1000 членове, в което не се съмнявам като виждам творчеството ви. Удоволствие е за мен да разглеждам всичко, което сте сътворили. Имате ярко изразена индивидуалност и мога смело да кажа, че обожавам стила ви на работа.
А за тефтерчетата толкова хубави дума са казали другите преди мен, че аз не намирам какво друго да споделя. Аз също с удоволствие бих си закупила едно.
Успехи занапред и все така творчески ентусиазъм!!!