ноември 27, 2011

предколедно

Поглеждайки датата на последната ми публикация се удивлявам колко бързо минава времето, а не би трябвало това да ме учудва, защото отдавна съм се убедила в истинността на този факт .. и това, което се опитвам да правя е поне това време да не минава и миг напразно, следвайки принципа залудо работи, залудо не стой :)), което рефлектира естествено върху свободното ми време напоследък, но както обичам да казвам - ще почивам, ама друг път :))

Пропуснах своевременното публикуване на вдъхновяващи картички за две мои предизвикателства, едното за Двете елши, другото за Картичкофурии, затова сега ще го направя, макар и след дъжд качулка :))


8 коментара:

Miss Emerald каза...

Светле, какво да кажа! Таланта си е талант! Страхотни тефтерчета, страхотни картички! Перфектни! На мен обаче картичката с оградката ми е някак си много на сърце, много празнична по един тих, уютен и изпълнен с много любими хора начин! А свободно време напоследък никак не остава! Откога съм ти казала, че ще се видим и не смогвам да стигна до центъра! Чак ме е срам от мене си! Но... един ден ще стане и това! Дано само не е много късно! Поздрави и много усмивки от мен!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Светле, просто нямам думи - каквото и да погледна напревно от теб, ми пълни душата .....Много красиви тефтерчета и картички! Поздравления!

Addii каза...

Miss Emerald го е казала много точно ...Таланта си е талант! Много красота,мноого..

Te4eto каза...

Тефтерите са страхотни, както и картонените ти фигурки!

Елена каза...

Невероятни тефтерчета! Аз съм луда по тефтерчетата , а тези направо ми грабнаха погледа и не го пускат:)))
Картичките са много красиви - носят духа на семейната Коледа. Поздравления и от мен!

Miss Emerald каза...

Отново съм при теб, защото:
За теб наградка имам аз
в този тъмен зимен час!
Давам ти я от сърце,
за да озари с усмивка твоето лице!

Ani каза...

Страхотни тефтери и картички-вдъхновения!
Заповядай при мен - имам наградка за твоя вдъхновяващ блог!
http://beautifulworld-ani.blogspot.com
Поздрави, Ани

*щурчо* каза...

Светле, НЕВЕРОЯТЕН талант си! Искрено ти се възхищавам на всяка творба.
Заповядай в новия ми Хоби блог за предизвикателства за да получиш една скромна награда.