декември 30, 2011

С дъх на ориент


Предпоследната, от импровизираните ми в движение предновогодишни публикации, е с щипка ориент.


Мястото е реално съществуващо, но когато видях снимката и реших да го пресъздам като 3D не бях сигурна дали резултатът ще бъде задоволителен, за да види бял свят, не знаех дали ще се получи нещо въобще, та затова и не съм си направила труда да го save-на, и в момента нямам и представа къде е това. Някакви смътни спомени, че е от Тадж Махал, но вероятността да е нещо друго е 50/50. Ако все пак се присетя или открия снимката от къде е - ще актуализирам.

3 коментара:

bearkis каза...

Композиционно тази стои най-добре,но откровено-готиката е по-емоционална...за мен.Въпреки това-поздрави за труда ,естетско е да имаш тефтер с такава корица!!!!

Miss Emerald каза...

Светле, много красота има при теб през последните дни! Но за тази ще кажа само едно - тотално съм възхитена и влюбена в нея! Поздравления!

*щурчо* каза...

Ммм..още една вълшебна корица! Възхитена съм от таланта и от идейността ти..Благодаря!