януари 14, 2012

Полет с теб


Не ми постилай
мога и в тревата
под твоите прегръдки
да заспя.
Не ме завивай,
нека ми е хладно,
така по-дълго всъщност
ще горя.


Не ме изисквай,
няма да съм твоя.
Не ме затваряй
в четири стени.
Отдавна съм разбрала,
че покоят
разбива бавно,
тихичко руши.


Не ми купувай пръстени от злато,
не ми отива този скъп метал.
Не ми наливай вино в тънки чаши.
Трошат се лесно, после ми е жал.

Не ми чертай кроежи и разкрои.
Не ща да знам какво ми предстои.
Рисувай ми в живота с тънка четка
и бяло по платното остави.

Недей да ме издигаш нависоко.
Когато падна, много ще боли.
Не ме преследвай, нито ме догонвай.
Със своите криле до мен лети.

Не ми поставяй граници в небето.
Аз зная до къде да полетя.
Докато си ми вътре във сърцето,
единствено край тебе ще кръжа.

от нета

10 коментара:

Силва каза...

Благодаря за страхотното изживяване!
Насладих се на прекрасния ти полет в бяло, а на фона и на поезията наистина полетях.

Deni каза...

Прекрасни стихове и чудесно интерпретирани в тази ювелирно изработена вълшебна корица!Поздравления за таланта !

Iva каза...

Светле,прекрасно,феерично,чуствено и някак загадъчно,напълни ми душата,благодаря ти!А за новите ти картонени бижута имаш моите поздравления!

Addii каза...

Вълшебно и нежно!

KalySto каза...

Разкошно е!

Ellie каза...

Невероятно съчетание на поезия и приложно изкуство! Всяко е красиво само по себе си, но заедно носят вълшебно и светло преживяване! Благодаря!

Miss Emerald каза...

Чистота, безграничност, безусловност, нежност, романтика - всичко това си събрала в това толкова вълшебно произведение, подсилено от прекрасните стихове! Поздравления, Светле!

*щурчо* каза...

Светле,..остаанах без думи. Вълшебно изживяване ..страхотно ювелирно изпълнение на картичката..Благодаря ти!

Esi каза...

Светле, тефтерчето ти е разкошно. Новите картонени елементи - също, поздравления!

krechi каза...

Браво, наслада в бяло! Много нежно, елегантно!