януари 22, 2012

Гости и благодарности

Не ми остава вече много време за блога ми, както и за редовно посещение на местенцата, които следя с удоволствие, затова искам да се извиня на всички за това и да кажа, че макар и да не се отбелязвам редовно, изключително много се радвам на творенията ви, макар и при позакъснелите ми посещения.
И се надявам съвсем скоро да мога да ви се похваля със снимков материал на новата ми серия тефтери (отново съвсем нови за пазара :))

По подобие на миналата година, сега искам да се похваля с красотите, чиято горда собственичка съм.
Сърдечни благодарности на техните автори, че ги споделиха с мен!
Наистина съм трогната!


Картичката от Niili получих лятото лично. Едно малко бижу от едно голямо бижу! Благодаря ти, Нати! Ти си знаеш! :*


Страхотна картичка за Коледа получих от Valchen!
Благодаря ти, Вале, за радостта, която ми достави с изненадата и държейки в ръце тази прекрасна картичка!

Сърдечни благодарности и на Mia! За прекрасната изненада, която ми направи с това прекрасно коледно настроение! Благодаря ти, Мия!

Искам да се похваля какво бижу (две на брой, засега :)) имам уникалната възможност да нарека мои и да нося с огромно удоволствие, благодарение на Рали!
Благодаря ти, Рали, за уникалните бижута, които майсториш с такава любов!



Не са ли прекрасни?! Аз съм влюбена в тях!

И използвам възможността да кажа защо не си махам думите за проверка. :)
Знам, че е неудобство, за което се извинявам на всички, но тази опция ми беше спасението, защото ме бяха нападнали някакви ботове. Тонове спам се изсипваха всеки ден в блога ми. То не бяха покани за кредити, за разни сайтове и пр. и пр. И единственото, което оправи положението беше въвеждането на думите за проверка. Да чукна на дърво, оттогава нямам спам.
Затова искрено благодаря на всички, които въпреки наличието на тези думи споделят мнението си, което наистина е ценно за мен!

5 коментара:

Te4eto каза...

Прекрасни неща си получила!
Много ми е мъчно, че това, което аз ти пратих за Коледа и РД (заедно) не е стигнало по предназначение... изумена съм че все още се губят пощенски пратки! Нищо, здраве да е - друг път...и препоръчано...

Creative каза...

оо, Стеф .. много мило .. благодаря ти! .. не съм получила нищо, обаче още утре, ще отида директно в пощата и ще си потърся пакетчето по име; щом е препоръчано не би трябвало да се загуби

Niili каза...

прегръдки, слънчице! и ти си знаеш! :*

Miss Emerald каза...

Светле, все такива хубави неща да те радват и да получаваш! А бижутата на Рали са просто уникални!

*щурчо* каза...

Светле, страхотни подаръци..И аз се влюбих в бижутата на Рали. Картичките обаче са също толкова мили и трогателни..Страхотно преживяване е да получиш истинска хартиена картичка по пощата, а когато е създадена с толкова любов....