януари 25, 2012

някъде там






и някъде тук


5 коментара:

Miss Emerald каза...

Светле, отново успяваш да ни зарадваш с красота, нежност, оригиналност и една тайнствена загадъчност, която кара човек да иска да открие какво се крие зад нея! Изпуснах те с играта "Предай нататък", но пък се успокоявам с мисълта, че стане ли по-топло времето, ще успея да намина при теб, за да си взема нещо твое! Само да задуха някой по-топъл ветрец и ще ме довее при теб. Не чак като Мери Попинз, че ще му е трудно с количката 4Х4, но ...
Много успешен и усмихнат ден от мен!

Neli каза...

Очарователни, изумителни и прекрасни! Възхищавам се на работата ти, Светле! Поздрави!

Ariadna каза...

Дълго гледах картичките докато разбера как да ги опиша. Мисля, че думата е чистота. Първата просто ме плени. Аз съм фен на тези картонени елементи и вече горд собственик. :)

bearkis каза...

Тук е впечатляващо нежна,"някъде там"особено ме плени!!!!

*щурчо* каза...

Някъде там е...загадъчно красиво и нежно, а някъде тук..толкова чисто и светло..
Със сигурност има някаква приказност при теб..Много обичам да наминавам тук..