януари 25, 2012

Pay it forward


И аз се включвам по веригата със записване при Еси.

Според правилата първите 5 човека, които пожелаят подаръче, ръчно изработено от мен и оставят коментар тук, ще се постарая да го получат до края на 2012 г. :)
От своя страна те също трябва да продължат веригата с подобна публикация в техния блог и желание да подарят ръчно направени от тях нещица на първите 5 записали се при тях.

И тъй като при мен правилата никога не са това, което са (за справка - предай нататък hand made подарък) .. си запазвам правото за изненадки .. които се надявам да изпълня в рамките на срока, де. :))

6 коментара:

Мила каза...

Пу първа :)
Светле, толкова се радвам, че ще получа някоя от твойте красоти :)

Svetla * каза...

Много се радвам, че ще успея да се включа в тази игра при теб :) При това си ми адашка :)

DSdiva каза...

Оставям пост и тук, понеже не съм сигурна, че въобще се класирах на другото място :)
Светле, очарована съм от творенията ти!

*щурчо* каза...

Пу втора..Светле,..аз също с огромно удоволствие ще получа нещо, направено лично от теб! (ако разбира се успея да се класирам в първите 5 докато напиша това..)

bejko каза...

Не мога да повярвам ,че те хванах:)

Creative каза...

Много се радвам, момичета, че имате желание за подаръче, изработено от мен. :)
Пуснете ми адресчета на мейла от сега, та да са с една по-малко причинките за забавяне :))