февруари 04, 2012

В момини двори

Споделям с вас един от миговете, които ме изпълват с неимоверна радост и наистина пърхащо щастие, а именно когато правиш нещо, толкова близко до, във и със сърцето си, в случая пожелано и от друг ..
Трябва по-често да си припомням и повтарям каква щастливка съм, че имам невероятната възможност и късмет да работя това, което обичам .. въпреки всичко ..

С леко разиграване на размери, цветове и стилизирани щрихи, продиктувано от предназначението, моята копривщенска къща и едно от няколкото приложения (в конкретния случай като декоративен картонен елемент върху картичка/покана) на един от новите ми проекти - "Пафти" с отскоро започнала физическа реализация, чиято мисловна такава е доста, доста поотдавна.






6 коментара:

Hristovica каза...

Направо се пренесох в Копривщица! Всичките ти прозорчета са станали уникални! Представям си как всеки момент някоя мома ще се покаже на някое от тях и ще изтупа я покривка,я кошуля :о)))Пафтите също ме впечатлиха. Най-много ми допадна първата визия, супер изчистена,модерна,а толкова българска.

Deni каза...

Пафтите са страхотни, невероятно красиви и изящни, и двата модела на картички са много оригинални! Впечатлена съм за пореден път от нещата , които твориш!

Te4eto каза...

Всички варианти ми допадат, но в момините пазви ми останаха очите!

bearkis каза...

Винаги съм казвала,че не мога да подмина с мълчание такъв талант...сега отново съм възхитена!Да,много е важно да работиш това,което обичаш,както и не по-маловажно-да има кой да уважи труда ти!!!
Последните две,с пафтите много ми харесват,имам такава любима тема...ти го знаеш.Поздравления!!!!

kenli каза...

Удивена съм от силата на излъчването на един автентичен български прозорец - сила, красота, естетика,симетрия, любов.....

Miss Emerald каза...

Светле, уникални са! И не само ни пренасяш в Копривщица, но и такова претворение на българската традиция в картичка си постигнала, че ние сме не само възхитени, очаровани, но и завинаги пленени! Пленени от твоя невероятен талант! Бъди винаги все такава щастливка!