февруари 05, 2012

Вдъхновена от ..

Неотдавна случайно попадайки на тази авторка и нейния блог от пръв поглед бях, меко казано, очарована от стила й. Уникален за мен! Материали, които обожавам! Хартиен изказ, в който съм влюбена! С толкова малко казва толкова много. Картичките й говорят, което аз самата търся в една картичка и оценявам изключително високо.
Досега само й се наслаждавах, но тази сутрин виждайки новото предизвикателство на Картичкофуриите, зададено от Мария, спонтанно реших да споделя с вас картичките на автора, който страшно много харесвам, като се опитам да пресъздам нещо нейно.
Да избера кое точно да направя си беше трудничко, защото 2/3-ти от нещата й са ми любими.
Затова малко напосоки стрелях :)) с картички, направени буквално на един дъх за по 5 минутки всяка.


Първата ми картичка "Аз и ти" е инспирирана от тази картичка.

размер 9/12 см.


Вдъхновението за втората ми картичка "С любов".

размер 9/9.5 см.


И третата картичка, която е оригинала на моята "репродукция" "Заедно".

размер 9/12 см.

6 коментара:

Mia каза...

Светле, благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство! За мен винаги е удоволствие да разглеждам твоя блог, а сега ми беше изключително приятно да видя интерпретациите ти. И трите картички са прекрасни, но най-много ми хареса последната - носи толкова много послание!

Miss Emerald каза...

Светле, разбирам възхищението ти от тази авторка, защото прегледах набързичко блога й, и определено има пленителни неща!
Твоите репродукции са просто възхитителни - вижда се вдъхновението, но има и достатъчно от твоя почерк, което им придава нова визия и излъчване!

Deni каза...

Твоите репродукции са не по-малко красиви от оригиналите, наистина са пленителни! На мен лично най-много ми харесва тази с маргаритките.

Fany каза...

Аз просто нямам думи! Затова им се наслаждавам безмълвно!:)

Green-Eyed Girl каза...

Много романтични, семпли и докосващи. Страхотни са, Светле!

*щурчо* каза...

Светле, за мен беше изключително интересно да прочета какво те вдъхновява, както и да разгледам блога, който те е вдъхновил да направиш тези красиви картички. Наистина има прекрасни идеи, но твоите интерпретации са не по-малко вдъхновяващи- носят твоя почерк и са някак..типично твои- с малко да кажеш много..(може би тъкмо за това ти харесват точно такива..-твой стил картички )
Нямам фаворит..За мен, се е получила чудесна трилогия..Поздравления за перфектната идея!