февруари 12, 2012

свети валентинско

Такааа .. да се включа и аз във валентинската еуфория, която тази година ми е с една идея по-близка от миналата :)))


Сега по-сериозно .. :)) Всяка година за някой празник правя разни нещица като изненада, които подарявам на близки и познати, като не повтарям празници :)), но за Св. Валентин досега нищо не съм правила, едно че този празник някак го чувствам не толкова близък, не заради повода, а по-скоро заради привнесената традиция, по подобие на Хелоуин. Но преди няколко дни ми хрумна, че май имам желанието да пораздам тази година точно "валентинки" просто ей така :)).
И клипчето, което Жени Топалова беше споделила ми дойде точно по поръчка.



Че дори и аз, която бягам от сладникавите валентински нещица се прехласнах по тези супер забавни сладурски елементчета. И които мисля да заформя като някакъв вид валентинки, които ще показвам като краен резултат, като ги направя :)).
А сега споделям една картичка с тях, която нямах намерение да правя, но пък си дойде от само себе си и която мисля да включа в "Репродукция" на Картичкофуриите.
Предполагам вече сте се насладили и на невероятните картички по темата на Краси. Страхотни са!

9 коментара:

krechi каза...

Прекрасни!!!
Тъкмо влиязах, да си прегледам блога и да отговоря на публикувалите коментари, и гледам твоите красоти! Които са много стилни- в цветовата комбинация и елементите, които си сложила като декорация! Чудни сърца!
Благодаря, че ме спомена в публикацията си! Страхотна си!

Lionelsa каза...

Много е стилна

Deni каза...

Невероятно красива и нежна картичка!Много стил и чар!Пленителна е!

Borqna каза...

Браво! Много секси са! Суперски!...
Харесват ми много!Желая ти късмет!

Hristovica каза...

Страхотно са се получили :о)

Лара каза...

Страхотни! Вървят и самостоятелно, и на картичка, а картонените елементи чудесно се свързват с тях!

Mia каза...

Сърцата са прекрасни, а допълнителните елементи създават толкова романтично настроение!

Miss Emerald каза...

Светле, жестока репродукция! Придала си такова хубаво очарование на тези чудесни сърца с допълнителните елементи и си вложила много от себе си!

*щурчо* каза...

Свет,...младежът е напълнил сърцето с мускули, а девойката с обещания...Страхотна репроддукция Хареса ми цялостната концепция :)