февруари 15, 2012

за теб


Защото някой ден ще ме намериш
(съвсем случайно, без да си ме търсил)
заспала във цветчето на черешата
и ще познаеш, че съм аз по устните ...

Които пазят името ти непокътнато.
Сънуват как ги галиш с топли пръсти.
Приличат на преди секундичка целунати.
И искат да са твои. Непрекъснато.

Които те прошепват на разсъмване.
Мълчат те целодневно и нарочно.
Мечтаят тайно как ще им се сбъднеш.
И имат вкус на захар и на обич.

Ще те накарат да потръпнеш. Целият.
От мекотата им. От жажда. От доверие.
Ще знаеш, че ме има.
И живееш,
защото някой ден ще ме намериш ...

Caribiana



6 коментара:

arcadia каза...

Нежна ефирност - какво повече мога да кажа? Браво, Светле!

Nelly's handmade каза...

Прекрасно е всичко, Светле! И песента, и поемата и картичката! МНого хитро да ползваш картонените елементи като маска! Много нежна и ефирна картичка! :о)

Hristovica каза...

Нежна красота! много ми харесва :о)

Miss Emerald каза...

Светле, с много нежна картичка си успяла да изразиш толкова съкровени и дълбоки чувства! Възхитително!

Iri каза...

Това е най-нежната картичка!

*щурчо* каза...

Такава нежност и толкова емоция..От тази картичка просто блика любов...