март 03, 2012

Една скъпа гостенка

Отново забързаното ежедневие си каза думата и две седмици след последната ми публикация в първия възможен момент бързам да изкажа огромната си сърдечна благодарност на една фея със златни ръце и сърце.
Стеф, или както всички я познаваме виртуално като te4eto.


Заради услужливите служители на бг пощите или милите ми съседи Стеф реши да ми направи ново зайче, което имам изключителната чест и удоволствие вече да държа в ръцете си и да се радвам всекидневно на тази прелест, всеки един детайл на която е изпипан до съвършенство!


Защото за моя огромна приятна изненада, тя беше решила да ме зарадва още по Коледа.
Отново едва ли е нужно да описвам радостта и вълнението, с което отворих писъмцето. Вярвам, че всички вие знаете за какво говоря. :) И се надявам благодарение на всички нас, тази радост и вълнение да продължаваме да я поддържаме жива още дълго, дълго време.


Още веднъж ти благодаря, Стеф! Сърдечно!

И честит национален празник на всички! Имаме за какво и с какво да се гордеем!

3 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

О, Светле, картичката е прелестна наистина! Сигурно не можеш да й се нарадваш... особено след дългото чакане :) Двете с Течето също имахме вълнения, благодарение на БГ Пощи, затова напълно ти съчувствам :) Прегръщам те!

krechi каза...

Щастливка си, че си получила тази красота! Много хубави цветове, добре подредена!
Аз не си получих картичката от размяната за Коледа, но така и не казах на момичето, което трябваше да ми я прати. Поради тази причина не се записах на размяната за 8 Март! Иначе моята картичка пристигна благополучно в София!

Te4eto каза...

Сладури, случват се и разочарования но всичко е поправимо! Е, по-добре си е да случи каквото и когато си решил, но не всичко зависи само от нас, така че ... всичко е добре, когато свършва добре!
Светле, много съм щастлива, за високата оценка и че успях да те зарадвам! Целувам те!
И пак си натворила все красиви неща!
Прекрасни са!