март 24, 2012

Ела се вие, превива

С огромна радост днес ще споделя с вас разкошните снимки, дело на Фотостудио Фокус от една приказка, случила се лятото на 2011 година, малка част от която имах невероятното удоволствие да бъда и аз, благодарение на Двете елши и доверието на младоженците.
И знаейки за етнострастта ми, не вярвам да е изненада за някого като кажа с колко сърце и емоция подходих към всеки един детайл, който ми беше поверен да направя.

Рени и Марио, желая ви цялото щастие на света и нека приказката за вас винаги да продължава! За пореден път Сърдечно Ви Благодаря за оказаното доверие и споделената радост!





















14 коментара:

Маги каза...

Приказно!Всичко, което си създала е просто прекрасно! А младоженците ми напълниха душата!

Ганима каза...

Вълшебство!!!
Много ми хареса как прекрасно си вплела във всичко тяхната страст :)!

Te4eto каза...

Изумително!!! Поканите съм ги виждала при елшите и още тогава бях силно впечатлена, но чак сега разбирам, че си е струвало всяко конче!!! Нямам идея как се организира такава сватба, сигурна че ще е незабравима не само за младоженците - да са живи и здрави!

Handmade_by_MaDe каза...

Невероятно!Стана ми толкова мило и се почувствах горда...нищо,че нямам нищо общо със събитието :).Шапки долу за тези млади хора!!!Колкото до твоята работа-впечатляваща,изпипана до последния детайл и много красива!Обездуми ме...:)

Neli каза...

Наистина е приказка!А твоята работа е уникална! Поздравления!

Lionelsa каза...

Винаги съм си мечтала за такава сватба! Невероятно е всичко! И всеки детайл е изпипан и на място.

Благодаря, че сподели тази красота с нас!!!

Deni каза...

Поздравления за уникалните неща, които си сътворила за тази прекрасна сватба! Поздравления и за младоженците, превърнали този ден в един незабравим спектакъл!

Miss Emerald каза...

Светле, виждайки всичко, което си изработила за тази сватба, няма как да не се преклоня за пореден път пред таланта ти! Всичко е изпипано до последния детайл и е много българско! Да не говорим, че сега съжалявам, че вече съм омъжена, защото искам в момента точно такава сватба!

Mihaela каза...

Very interesting customs, I really love it!!!

isi каза...

Толкова е красиво и приказно!! А твоите изобретения са уникални!! Много ,много си добра!!

Ani каза...

Страхотно! Наистина много оригинална сватба, а детайлите са изпипани до съвършенство!

Korneliya Haralanova каза...

Светли, наистина този стил е твоята стихия! Уникално красиви са нещата, които си направила!

Kaxala каза...

Всичко е великолепно, просто нямам думи! В етно стила си във вихъра си! Възхищавам ти се!

*щурчо* каза...

Подкрепям всяка дума на момичетата преди мен..Вълщебство.. НЕ вярвах,че все още има млади хора, които пазят в сърцата си българското , обаче... дълбок поклон пред избора им..А ти си направила празника им наистина уникален с всичко, което си изработила за тях с толкова любов и старание..Да са живи и здрави!
Голям талант си Светле..Поклон!