април 22, 2012

spring


За The Play Date Cafe


и още слънчево настроение






9 коментара:

*щурчо* каза...

УАУ...колко много красота събрана в една публикация..
Всички са чудесни, но тия музикалните..са ми фаворит..- всичките :) (явно имам слабост към дизайнерски хартии с ноти :) )
Нежност, любов..стил...
Светле, и тук да ти кажа..- изключително ми беше приятно да се запознаем на живо- точно толкова фин човек, колкото са и публикациите ти..

bejko каза...

Чудесни,чудесни!

Miss Emerald каза...

Светле, една вълшебно-музикална публикация, която пленява с цветове, форми и разчупеност!

arcadia каза...

Светле, разкошни са! Много интересни комбинации на хартийките си избрала и са станали коя от коя по-хубава!

Deni каза...

Прекрасни са всичките, чудесни хартии!

Елена каза...

Колко са красиви всичките!! Тъкмо реша,че някоя ми харесва най-много и виждам следващата..Страхотни са. Първата ме плени със странната цветова комбинация, а петата ме остави безмълвна. Благодаря за споделената красота!

Hristovica каза...

Ооо...много ми харесват. От тях лъха сладка пролет. За изпълнението, съчетанията и стила просто нямам думи. Супер са :о)

Colleen Dietrich каза...

What a great group of cards!!! I love the pattern on the heart you did for our challenge.

Thanks for playing with us at The Play Date Cafe!

BEARKIS каза...

Моите поздравления за работата,съчетанията,идеята...!!!Музикалният момент най-близко е до мен,макар във всички да присъства умението!!!