април 20, 2012

... sto pensando a te


Докосваш ли ме? Или си измислям
онази непрогледна тишина,
в която пръстите ти
бавно ме разлистват
и устните ти нежно ме четат...
Написана съм твоя, много твоя
от стръмното на мъжкият ти пулс
по гладката изящност на завоите
и мекото на женския ми вкус...
Прочиташ ме...задъхано...на срички...
до най-дълбокото на сладките ми тайни.
И аз настръхвам, цяла от обичане.
Шептя те. Искам те. И ти се давам.
Нали е обич... Нека да е тиха...
Обичам те безмълвно. Със очи.
Обичаш ме контурно. С щрихи.
Такава обич само се мълчи.

Някъде... над покривите на града и Caribiana








Ti dimentico, Vertigo…non lo so
Non ritornero piu da te
Tu rimanesti dentro me
…sto pensando a te

4 коментара:

Na2sya каза...

Какие замечательные открытки!

Deni каза...

Прекрасни стихове и красиви картички- какво повече да иска човек в съботния работен ден!Слънчев ден ти желая!

Miss Emerald каза...

На мен пък разкраси неделния следобед и го направи по-слънчев, по-лъчезарен и по-чувствен! Благодаря, Светле!

*щурчо* каза...

Толкова чувства..и нежност и страст в един стих..
И така прекрасо поднесени картичките сякаш оживяват..-почти си представяш за кого са и какво послание му носят..
Прекрасен завършек на един прекрасен ден..(за мен)..Благодаря ти!