май 26, 2012

I Belong To You


Дори не искам да пресмятам от колко време не съм правила нищо от и за себе си .. просто така да седна и да нахвърлям поредните щрихи мои емоции върху и от лист хартия .. Преди ден се върнах назад във времето .. отваряйки старите архиви на това, което някога съм правила .. може би имах нужда да се намеря, да се спомня .. и да, да се събера .. Беше и мило, и носталгично, много тъжно .. и толкова далечно .. и .. все пак явно зареждащо .. защото днес съм тук .. различна и все пак аз .. е, иска ми се да вярвам, че малко поумняла, но не залагам въобще на това :)) .. но едно е сигурно - нещата никога няма да са същите .. промяната - търсена и желана или наложена, но все пак промяна .. а осъзнаването, че времето е извън твоя контрол и е толкова бързо минаващо и не стигащо за всичко, което искаш и можеш да направиш - твърде болезнено за хора емоционални в своето светоусещане .. И така .. стига с лирични отклонения, които си разбирам само аз :)) .. преминавам по същество - едно стихче, една песен и три картички. Три различни интерпретации от музика, текст и картина, но обединени от едно послание, едно усещане .. Това е за днес от мен, лично и лирично.


Събирам те във себе си. Болиш.

А аз изглеждам страшно недостатъчна.

Но все си вярвам някак си, че ти

завършваш пъзела на тъжното очакване.

Събирам те във себе си. Без глас.

А дланите ми парят от обичане.

Освен самата мен, какво да дам...

И... ето, давам ти се.

Искаш ли ме?

Събираш ме във себе си. И мълчешком

ти вричам всеки удар на сърцето си.

Прошепваш ми. Прошепваш ме... Любов.

Аз нямам друго име, щом съм с тебе.

Някъде .. над покривите на града и Caribiana






И една хитринка - използването на перфорирани листчета като част от визията на една картичка си е доста ефектно и често приложимо. Едва ли откривам топлата вода със следващата ми постановка, но да си го напиша все пак :)). Ако нямаме под ръка подобни готово-перфорирани или специалните шаблони за изрязване на такива, можем и сами да си направим в домашни условия перфорирано изглеждащи листчета/картончета. За целта аз ползвам перфоратор (може и с настолен) като се опитвам да правя дупките равномерно разположени, защото (естествено) не ми се занимава с предварително оразмеряване.
След това с ножичка изрязвам каналче на всяка дупчица.
И воала - имам готово перфорирано картонче.


А с розите (или поне подобието на такива :)) ще участвам в КФП, зададено от Маги.

7 коментара:

Lionelsa каза...

Много нежно ми звучи днешния ти пост от картичките до стиха :-)

Маги каза...

Прекрасни!

Joanna каза...

Beautiful cards, I love the one with a ship - stunning :)

Handmade_by_MaDe каза...

Много красота и много нежност!

Miss Emerald каза...

Светле, изключителна публикация, събрала в себе си частица от теб! Публикация, която няма как да не разчувства, да не се хареса, да не накара четящия я, да си зададе и за себе си въпроси... чуденки... питанки... да се върне назад... смело да погледне напред...

*щурчо* каза...

Светле, толква нежност, чувственост, и любов, сбрани картички, стих и песен..За миг се пренесох в света, който ни разкриващ..леко носталгичен, много лиричен, искрен и личен..Всичко е толкова докосващо.. Благодаря ти за споделеното..

illusion123 каза...

Харесва ми... много! :)